صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دستگیری فعالان غیرمجاز ارزی در شمال پایتخت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف محل و دستگیری ۳ نفر فعال غیر مجاز ارزی خبرداد و گفت: در این دفتر اقدام به انجام خرید و فروش غیرقانونی انواع ارز می‌کردند.
کد خبر : 937984

به گزارش خبرگزاری آنا، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأمورین این پلیس موفق به دستگیری فعالان غیرمجاز بازار ارز در محدوده میدان آرژانتین شدند.

وی عنوان کرد: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه در مبارزه با اخلال گران بازار ارز مشخص شد افرادی در دفتر خود واقع در خیابان میدان آرژانتین، اقدام به فعالیت غیر مجاز ارزی می‌کنند؛ لذا عوامل این پلیس مبادرت به شناسایی و دستگیری ۳ نفر از فعالان غیرمجاز ارزی که اقدام به خرید و فروش غیرقانونی انواع ارز می‌کردند.

سرهنگ افشاری افزود: در بازرسی از دفاتر کار این افراد که فاقد هرگونه جواز کسب و تابلو بود، مقادیری انواع ارز شامل: ۱۲۰ دلار آمریکا به ارزش ۲.۷ میلیارد تومان و تعداد زیادی اسناد و مدارک و مستندات مربوط به فعالیت غیر مجازی ارزی کشف که پرونده‌ای در خصوص تشکیل و به همراه متهمین به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان سخنانش گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر