صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۳۹ - ۰۷ آبان ۱۴۰۳

هروی: کاراته ایران داعیه قهرمانی در جام جهانی اسپانیا دارد/ صحبتی درباره اتفاقات مدیریتی فدراسیون ندارم

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: پتانسیل کسب مدال طلای جام جهانی اسپانیا در تیم ملی کاراته ایران وجود دارد و ان‌شاءالله چنین اتفاقی بیفتد.  
کد خبر : 937951

شهرام هروی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، درباره آخرین وضعیت تیم ملی کاراته به منظور حضور در مسابقات جهانی اسپانیا اظهار کرد: اولین مرحله اردو دیروز تمام شد و شرایط ملی‌پوشان به حول و قوه الهی خوب است. مرحله دوم اردو در این هفته شروع می‌شود و تا شروع مسابقات دو مرحله دیگر اردویی را پشت سر خواهیم گذاشت. ان‌شاءالله که کاراته کا‌های تیم ملی به بهترین فرم خود برسند و بتوانند در مسابقات خوش بدرخشند.  

سرمربی تیم ملی کاراته درباره اینکه چه ارزیابی از شرایط ملی‌پوشان دارد، گفت: شرایط بچه‌ها خوب است، باید آمادگی ملی‌پوشان حفظ شود و بتوانند به سطح مطلوب‌تری برسند. با توجه به شناختی که از حریفان داریم و اینکه مسابقات جهانی اسپانیا به سبک و سیاق جدیدی برگزار می‌شود، مسابقات تیمی و انفرادی از امسال به صورت مجزا در بخش‌های کومیته تیمی و انفرادی برگزار خواهد شد. در اولین دوره جام جهانی کاراته در «پامپلونا» اسپانیا تیم‌ها در چهار گروه پنج تیمی قرار می‌گیرند که از هر گروه دو تیم بالا می‌آیند. برای ما فرقی نمی‌کند در چه گروهی قرار می‌گیریم، چون داعیه قهرمانی داریم و تیمی که به دنبال قهرمانی است باید تمامی رقبا را شکست دهد. بچه‌ها هم قسم شدند تا به مدال طلای مسابقات برسند.  

وی درباره اینکه حمایت‌ها از تیم ملی کاراته به گونه‌ای بوده که بتوان انتظار خوشرنگ‌ترین مدال جام جهانی را داشت، خاطرنشان کرد:، چون سطح توقع از کاراته بالا و خواسته طرفداران مدال طلا است، از طرفی هر مدالی را برازنده کاراته ایران نمی‌دانیم ولی الان وقت این صحبت‌ها نیست که در مورد حمایت‌ها حرف بزنیم بلکه باید با جدیت تمرین کنیم تا بتوانیم خوشرنگ‌ترین مدال مسابقات را کسب کنیم. پتانسیل کسب مدال طلا در تیم ملی کاراته ایران وجود دارد و ان‌شاءالله چنین اتفاقی بیفتد.  

هروی درباره ابطال انتخابات سال ۱۴۰۱ و تعیین سرپرست برای فدراسیون کاراته عنوان کرد: به آقای طباطبایی که رئیس فدراسیون بودند خسته نباشید می‌گویم چون زحمات خود را برای کاراته کشید. ما باید تمام تمرکز خود را بر روی هدف اصلی خود که درخشش در جام جهانی کاراته است بگذاریم. تمام فکر و ذکر ما ارائه بهترین نمایش در مسابقات اسپانیا است. ان‌شاءالله که بچه‌ها روی تاتامی خوش بدرخشند، امیدوارم نماینده خوبی برای ایران باشیم و صحبت دیگری درباره اتفاقات مدیریتی فدراسیون ندارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر