صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۳۷ - ۰۷ آبان ۱۴۰۳

بازدید دانشگاهیان اشکذر از مرکز رشد و فناوری دانشگاه آزاد اصفهان

رئیس، معاون توسعه و مدیریت منابع و مسئول مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر از مرکز رشد و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان بازدید کردند.
کد خبر : 937937

به گزارش خبرنگار آنا، رئیس، معاون توسعه و مدیریت منابع و مسئول مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر در راستای راه‌اندازی مرکز رشد این واحد دانشگاهی و آشنایی با فعالیت‌ها و دستاورد‌های شرکت‌های مستقر در مراکز رشد و فناوری از شرکت نگین بذر؛ تولیدکننده بذر‌های هیبریدی و تعدادی از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان اصفهان شامل سرای نوآوری گیاهان دارویی و مرکز تحقیقات اصلاح و تولید بذر بازدید کردند.

برگزاری دوره آموزشی کشوری رشته مهندسی برق

محمود دهقانی‌اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر از برگزاری دوره آموزشی کشوری رشته مهندسی برق در این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد:  در راستای متناسب‌سازی و تعامل بخشی به دوره‌های تحصیلی و حجم آموزش نظری، عملی و مهارتی به تناسب اهداف رشته تحصیلی و ماهیت دروس و بسته کاری ارتقای کیفیت و کارآمدی دوره‌های تحصیلی در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، نخستین کارگاه آموزشی مهارت محور با حضور ۱۲ نفر از استادان منتخب در رشته مهندسی برق از استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی و فارس به مدت سه روز از هشتم تا دهم آبان ماه در واحد اشکذر برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به هدف برگزاری این دوره افزود: از آنجا که فارغ‌التحصیلان رشته مهندسی برق برای ورود به بازار کار علاوه بر دانش به روز و تخصصی باید مهارت فنی کافی را برای نیاز صنعت دارا باشند؛ سرفصل‌های موجود نمی‌تواند به خوبی مهارت فنی دانشجویان را برای ورود به بازار کار افزایش دهد بنابراین، برگزاری این دوره‌ها می‌تواند تا حدی دانش استادان را برای آموزش دانشجویان ارتقا دهد.

گشایش نمایشگاه کتاب با  ۱۵۰ عنوان

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و به همت اداره فرهنگی و اجتماعی، نمایشگاه کتابی با ۱۵۰ عنوان در زمینه‌های مذهبی، تاریخی، سیاسی، عقیدتی، دینی، قرآنی و ... در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر گشایش یافت.

این نمایشگاه با هدف گسترش فرهنگ مطالعه و ترغیب دانشجویان، کارکنان و استادان به مطالعه آزاد و کتب غیردرسی و در قالب طرح فرهنگی پیشنهاد کارساز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر گشایش یافته و دانشگاهیان می‌توانند با ارائه طرح پیشنهاد کارساز، کتب مورد علاقه خود را به‌صورت رایگان انتخاب کنند. کتاب‌های این نمیشگاه به مدت دو هفته در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر