صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۵۷ - ۰۷ آبان ۱۴۰۳

آمادگی جمعیت هلال احمر برای کمک به طرح‌های پژوهشی دانشگاه‌ها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد عنوان کرد: آمادگی داریم از بودجه‌های پژوهشی جمعیت هلال احمر برای کمک به طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌ها با محور هلال احمر استفاده کنیم.
کد خبر : 937928

به گزارش خبرنگار آنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد و رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر درراستای تقویت همکاری‌های دوجانبه با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر دیدار و گفت‌وگو کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در این دیدار با تشریح ساختار و تشکیلات جمعیت هلال احمر گفت: ماهیت کار ما، فضای داوطلبی است و می‌توانیم روی دانشجویان سرمایه‌گذاری کنیم.

محمد عشقی افزود: هر چهار سال یکبار انتخابات مجامع هلال احمر برگزار می‌شود که به تازگی انتخابات دوره ششم مجامع هلال احمر برگزار شد و به‌زودی انتخابات مجمع ملی هلال احمر برگزار می‌شود و ما از استان یزد یک نفر نامزد در این انتخابات داریم.

{$sepehr_key_2955}

وی، خواستار فعال‌تر کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر و حمایت از این کانون در شورای فرهنگی واحد شد و آمادگی خود را برای همکاری در این زمینه اعلام کرد و با بیان اهمیت بحث آموزش تأکید کرد: فضای آموزشی برای کارکنان، استادان و دانشجویان داریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد به ظرفیت‌های رفاهی جمعیت هلال احمر پرداخت و ادامه داد: اردوگاه علی‌آباد فضای مناسب و ظرفیت خوبی برای آموزش دارد و می‌توانیم علاوه بر برگزاری اردو برای دانشجویان ورودی جدید در این اردوگاه، عضوگیری دانشجویان را نیز انجام دهیم و دو دستگاه مینی‌بوس هم برای پوشش رفت و برگشت دانشجویان در اختیار داریم.

عشقی تأکید کرد: آمادگی داریم از بودجه‌های پژوهشی جمعیت هلال احمر برای کمک به طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌های با محور هلال احمر استفاده کنیم.

وی یادآور شد: مأموریت آموزشی ما کمک‌های اولیه و خودامدادی درراستای رسیدن به جامعه تاب آور است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر هم با بیان اینکه ما در سالیان گذشته ارتباط تنگاتنگی با هلال احمر داشته‌ایم، آمادگی کامل خود را در تمام زمینه‌ها برای ادامه همکاری با هلال احمر اعلام کرد.

محمود دهقانی اشکذری توضیح داد: در دوره‌های گذشته به‌عنوان شورای اجرایی با هلال احمر همکاری داشته‌ایم و در حال حاضر مسئول روابط عمومی دانشگاه به‌عنوان شورای اجرایی ششمین دوره مجمع هلال احمر انتخاب شده، امیدواریم فعالیت‌های هلال احمر در دانشگاه گسترده‌تر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر