صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۲۴ - ۰۶ آبان ۱۴۰۳

ضرورت همکاری هنرمندان در برگزاری جشنواره شعر حضرت علی‌اکبر(ع)

دبیر تخصصی جشنواره شعر و مدیحه‌سرایی حضرت علی‌اکبر(ع) گفت: همکاری‌های استادان و دانشجویان هنرمند دانشکده هنر و معماری این دانشگاه در انتقال مفاهیم دینی و مذهبی این جشنواره نقش بسزایی دارد.
کد خبر : 937789

به گزارش خبرنگار آنا، غلامعلی مدیح دبیر تخصصی جشنواره بین‌المللی شعر و مدیحه‌سرایی حضرت علی‌اکبر (ع) در نشستی با رئیس و استادان دانشکده هنر و معماری این دانشگاه با اشاره به اهمیت جلوه‌های هنری این جشنواره اظهار کرد: همکاری‌های مستمر و مفید استادان و دانشجویان هنرمند در جلوه‌های هنری جشنواره در انتقال مفاهیم دینی و مذهبی نقش بسزایی دارد.

{$sepehr_key_2933}

وی تأکید کرد: استمرار همکاری‌ها می‌تواند به ارتقای کیفیت جشنواره و معرفی هر چه بهتر آثار هنری مرتبط با فرهنگ عاشورا کمک کند. این جشنواره به‌عنوان یکی از رویداد‌های مهم فرهنگی به دنبال فراهم آوردن بستری برای ابراز خلاقیت و نوآوری هنرمندان در قالب شعر و مدیحه‌سرایی است.

سیدجواد درخشن، استاد برجسته هنر دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد نیز ظرفیت‌های دانشکده هنر و معماری در برگزاری باشکوه جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) را فراوان برشمرد و گفت: دانشجویان دانشکده دانشجویان می‌توانند آثار هنری ازجمله نقاشی‌ها، طراحی‌ها و مجسمه‌ها را که به موضوعات جشنواره مرتبط است ارائه کنند.

به گزارش آنا، پوستر هنرمندانه این جشنواره نتایج تلاش‌های مهدی صنوبر از استادان دانشکده هنر و معماری دانشگاه بوده و به‌منظور گرامیداشت مقام حضرت علی‌اکبر (ع) و ترویج شعر و هنر طراحی شده است. سومین جشنواره بین‌المللی شعر و مدیحه‌سرایی حضرت علی‌اکبر (ع) استان یزد به زبان‌های فارسی، عربی، ترکی، اردو، انگلیسی در سه بخش دانشگاهیان، دانش‌آموزی و آزاد (عموم) برگزار می‌شود. مهلت ارسال آثار ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۳ و اختتامیه ۱۸ بهمن ۱۴۰۳ با اهدای جوایز به برگزیدگان از ۵ تا ۱۵ میلیون تومان است. متقاضیان برای ثبت‌نام و ارسال آثار خود به سایت emamat.iau.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر