صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۰ - ۰۷ آبان ۱۴۰۳
توسط یک شرکت دانش بنیان محقق شد؛

ارائه خدمات تک حوزه فناوری اطلاعات کسب و کار‌های کوچک با تلفن‌های هوشمند

محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به ساخت تلفن گویای هوشمندی شدند که نیازی به مکان فیزیکی و سخت افزار خاصی ندارد و میتواند به کسب وکارهای کوچک و متوسط خدمات فناوری اطلاعاتی ارائه دهد.
کد خبر : 937772

امیر خانی مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: از سال 1396 درایران شرکت را تاسیس کردیم که هدف ارائه خدمات های‌تک حوزه فناوری اطلاعات کسب و کارهای کوچک و متوسط است.

وی با بیان اینکه موفق به ساخت تلفن گویای هوشمند شدیم، افزود: این تلفن یک تلفن گویای هوشمند و دفتر کار مجازی بدون نیاز به سخت افزار و مکان فیزیکی است که با مجهز کردن کسب و کار خود به این فناوری جدید می‌توان خط تلفن ثابت را با قابلیت تماس ورودی و خروجی، ضبط مکالمات، منوی صوتی و بدون نیاز به سخت افزار و محل فیزیکی داشت.

خانی بیان کرد: معمولا راه کار‌های مرکز تماس سنتی گزارشات کاربر پسندی ارائه نمی‌کنند ویافتن یک گزارش اگر شدنی هم باشد ممکن است ساعت‌ها وقت و انرژی بگیرد یا مجبور به پرداخت هزینه اضافی برای خرید نرم افزار شد.

به گفته وی؛ این در حالی است که گزارشات در مرکز تلفن ابری به سادگی تمام بوده که می توان با استفاده از این گزارشات نظارت واقعی بر مکالمات کسب و کار خود داشت تا فایل ضبط شده مکالمات را به راحتی و بعد هر تماس داشته باشیم.

خانی ادامه داد: با این فناوری در هزینه ها بسیار صرفه جویی می شود و در فناوری این تلفن نیازی به سرمایه گذاری در سخت افزار پیشرفته نیست چرا که کل سیستم تلفن در فضای رایانش ابری مدیریت می‌شود.

به گفته وی؛ عملا با این فناوری دیگر نیازی به تهیه  ملزومات وجود ندارد و شرکت های جدید دیگر برای راه اندازی تماس های داخل سازمان دچار مشکل نمی شوند.

خانی ادامه داد: این نوع فناوری انقلابی جدید است که به کسب و کارها کمک میکند تا بدون نیاز به سخت افزار خاص و اینترنت ملی تماس‌های شرکت خود را  مدیریت و پخش کنند.

به گفته مدیر عامل این شرکت دانش بنیان؛ هوش مصنوعی را هم فعال کردیم که میتواند همان لحظه نتیجه مکالمه را چک و رضایت مشتری را کنترل کند؛ ما در حال حاضر 2  هزار 300 اشتراک را به فروش رسانده ایم.

وی افزود: سیستم تلفن ابری یک فناوری انقلابی است که جایگزین سیستم‌های سانترال و مراکز تماس‌های سنتی کسب‌وکارها می شود که تلفن های تماس گرفته را پردازش و مدیریت می کند.

به گفته خانی؛ در مرحله ابتدایی که شرکت راه اندازی می شود هزینه های زیادی را متحمل می شوند اما این فناوری شرکت تازه تاسیس را بین 50 تا 100 میلیون جلو می اندازد و ما با راه‌اندازی این سیستم تلفن ابری نیاز سخت‌افزاری شرکت‌ها را صفر می‌کنیم.

 وی افزود: با این سیستم بدون هیچ سخت‌افزاری  تلفن‌های ثابت سازمان پشتیبانی می شود و این سیستم مشکل بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک رفع می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر