صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۸ - ۰۵ آبان ۱۴۰۳

دانشگاه آزاد نخستین مؤسسه آموزشی دارای دانشجوی مقطع کارشناسی‌ارشد در خاش

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش اعلام کرد که دانشگاه آزاد با تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر مجوز ثبت‌ نام و پذیرش دانشجو در رشته مهندسی عمران، گرایش مدیریت ساخت در مقطع کارشناسی ارشد را اخذ کرد.
کد خبر : 937650

بهناز شهنوازی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش در حاشیه برگزاری نخستین جلسه از سری کلاس‌های آموزشی رشته کارشناسی‌ارشد عمران در این دانشگاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار آنا اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش توانست با تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر و حمایت و همکاری مؤثر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان مجوز ثبت‌نام و پذیرش دانشجو در رشته مهندسی عمران، گرایش مدیریت ساخت در مقطع کارشناسی ارشد را اخذ کند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش نخستین دانشگاهی است که در سطح شهرستان، موفق به راه‌اندازی مقطع کارشناسی‌ارشد و پذیرش دانشجو در این مقطع شده و امروز نخستین جلسه از کلاس‌های آموزشی این رشته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش یادآور شد: امروز روز بزرگی است و برگی زرین در کارنامه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش ثبت شده، چراکه برای نخستین‌بار شاهد حضور و تحصیل دانشجویان در مقطع کارشناسی‌ارشد در این دانشگاه هستیم تا جوانان تحصیل‌کرده خاش بتوانند در شهر خود در مقاطع بالاتر ادامه تحصیل دهند.

شهنوازی افزود: در تلاشیم شرایط مناسبی را برای دانشجویان رشته کارشناسی ارشد عمران مهیا کنیم و قطعاً تلاش و کوشش خواهیم کرد تا تعداد رشته‌های تحصیلات تکمیلی این دانشگاه را افزایش دهیم و روزی شاهد راه‌اندازی و جذب و پذیرش دانشجو در مقطع دکتری در این دانشگاه خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر