صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۷ - ۰۵ آبان ۱۴۰۳

رجاییان: تشکیل کمیته راهبردی شوی تبلیغاتی و انتخاباتی نیست/ پرداختی به بازیکنان آلومینیوم را به ۳۰ درصد می‌رسانیم

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم گفت: مهم‌ترین معضل فوتبال ما، ارتباط گرفتن با دنیای فوتبال است.
کد خبر : 937629

محمد رجاییان در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، در خصوص دیدار آلومینیوم اراک در خانه تراکتور و احتمال ثبت پیروزی دیگری در ادامه نتایج خوب هفته‌های اخیر آلومینیوم اظهار کرد: در دو بازی آخر که به حریفان خود ۴ گل زدیم شاید اگر یک بار دیگر بازی کنیم به هر کدام از این حریفان ۴ گل نزنیم، اما کیفیت فنی بازیکنان و خواسته‌های تاکتیکی کادرفنی با هم جور شد و توانستیم با نتایج بسیار خوبی ذوب‌آهن و فولاد خوزستان را شکست دهیم.

کار را حرفه‌ای جلو می‌بریم 

وی ادامه داد: جا دارد از مدیریت باشگاه تراکتور تشکر کنم که در برهه‌ای حساس که نیاز به مهاجم داشتیم موافقت خود را با انتقال رحمان جعفری به آلومینیوم اعلام کردند و این بازیکن هم عملکرد خوبی داشته است. کار پسندیده‌ای از سوی باشگاه تراکتور صورت گرفت. برنامه بلندمدتی برای ادامه فصل داریم و مطابق برنامه پیش می‌رویم. در تیم ملی سه بازیکن زیر ۲۱ سال بازی می‌کنند و در میان بازیکنان تعویضی هم این اتفاق در حال رخ دادن است. کار را حرفه‌ای جلو می‌بریم و هیئت مدیره باشگاه نیز از عملکرد مجتبی حسینی سرمربی تیم در همه زمینه‌ها دفاع می‌کند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم افزود: فوتبالی که تراکتور از خود نشان داده و سرمربی حرفه‌ای که دارد، بیانگر کار سخت ما در ادامه فصل است. قطعاً هر دو تیم تلاش خواهند کرد تا نتیجه دلخواه را بگیرند و ما هم امیدواریم روند صعودی تیم ادامه پیدا کند. برای افزایش روحیه تیم مبلغ قرارداد بازیکنان را امروز به ۳۰ درصد می‌رسانیم. البته این اتفاق باید زودتر می‌افتاد که خوشبختانه امروز اجرایی می‌شود. خیلی نباید به برد و باخت‌ها در لیگ برتر توجه کرد، باید به دنبال کار درست بود. به دنبال کار درست نتیجه هم حاصل می‌شود و خیلی نگران برد و باخت نیستیم.

تشکیل کمیته راهبردی شوی تبلیغاتی نیست

وی در مورد اینکه کمیته راهبردی فدراسیون فوتبال مطابق خواسته فیفا انجام شده ولی برخی معتقدند این کمیته یک شوی تبلیغاتی برای انتخابات آینده فدراسیون فوتبال است و حضور روسای هیئت فوتبال کرمانشاه و اردبیل در این کمیته جای سوال دارد، تصریح کرد: مهدی تاج ابلاغی را برای برخی دوستان از جمله من زده‌اند و جلسه اول هم تشکیل شده است. موضوع کمیته راهبردی در درازمدت کمک زیادی به فوتبال ایران خواهد کرد. نگاه‌مان را به آینده مشخص می‌کند، موضوعی که در گذشته خیلی به آن توجه نشده است. بعید می‌دانم که به خاطر انتخابات این کمیته تشکیل شده باشد. مهم‌ترین معضل فوتبال ما، ارتباط گرفتن با دنیای فوتبال است. اتفاقاتی افتاده که به سمت ارتباط با دنیا پیش رفته‌ایم. در جلسه اول هم الگوبرداری از فوتبال ژاپن لحاظ شد و مکاتباتی هم در این زمینه انجام شده تا فضای فوتبال ژاپن را بومی سازی کنیم. هر کدام از دوستانی که عضو کمیته شده‌اند برای ارتباط گیری با اهل فن به کمیته راهبردی پیوسته‌اند و مسئولیت‌ها تعریف شده، بنابراین روز‌های خوبی در انتظار است.  

انتهای پیام/

ارسال نظر