صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۳۳ - ۰۶ آبان ۱۴۰۳

جوادی: این جوانان تیم ملی بزرگسالان کشتی آزاد را تأمین می کنند/ چرا دبیر تنها به چند مربی خاص میدان می دهد؟

پیشکسوت کشتی آزاد گفت: مربیان جوان خوب کم نداریم اما نمی دانم چرا دبیر به چند مربی خاص گیر داده است.
کد خبر : 937621

ابراهیم جوادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص نتایج جوانان ایران در مسابقات کشتی قهرمانی زیر ۲۳ سال امیدهای جهان اظهار کرد: این افراد آینده کشتی کشورمان هستند و کم کم جای بزرگسالان را می گیرند. قطعا موفقیت آنها در این مسابقات برای آینده کشتی ایران مثمر ثمر خواهد بود. تا به اینجا نتایج خوبی کسب کرده اند و کشتی های خوبی گرفته اند. دو نفر متأسفانه به دلیل عدم تجربه نتوانستند موفق شوند و نتیجه را واگذار کردند. امیدوارم افرادی که باقی مانده‌اند بتوانند مدال کسب کند. موفقیت آنها در این مسابقات و کسب مدال، روحیه بسیار خوبی به آنها می دهد تا در ادامه راه و المپیک های پیش رو بیشتر بدرخشند. با وجود این افراد، تیم ملی بزرگسال تأمین خواهد بود و نگران نفرات جایگزین نخواهد بود.

وی در خصوص رئیس فدراسیون کشتی و عملکرد وی اظهار کرد: علیرضا دبیر قهرمان المپیک بوده و خود او خیلی موارد خاص را تجربه کرده است. اما باید عرض کنم که یکی از ایرادات او این است که به چند مربی خاص گیر و میدان داده است. دبیر باید از مربیان بیشتری استفاده کند. این درست نیست که مدام کاوه می رود و درستکار می آید و دوباره عکس این موضوع رخ می دهد. مربیان جوان و خوب کم نداریم. باید به آنها میدان داده شود و آنها را نیز آموزش بدهند. مربیان جوان قطعا انرژی بیشتری دارند و برای پیشرفت از انگیزه های بیشتری برخوردار هستند. خیلی از افراد و کارشناسان کشتی ایراد می گیرند که آیا تنها این دو نفر هستند که می توانند مربی باشند؟

پیشکسوت کشتی آزاد خاطرنشان کرد: فدراسیون باید توجه بیشتری به مربیان و افرادی که در مناطق کم برخوردار هستند، داشته باشد. وقتی تجربه کسب کنند، شاگردان خوبی تربیت می کنند و باعث رشد بیشتر کشتی می شوند. کشتی جزو ورزش های سخت است. در رشته های تیمی، یک نفر خسته شود، هم تیمی آن جبران خواهد کرد. در کشتی خودت تنها هستی. در حمله و دفاع خودت تنها هستی و باید آماده هر اتفاقی باشی. باید به جوانانمان توصیه می کنم که موفقیت بدون زحمت زیاد اتفاق نمی افتد. امیدوار هستم که تمامی کشتی گیران ما در این مسابقات و مسابقات جهانی اوزان غیر المپیکی، موفق و سربلند باشند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر