صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پیام استاندار تهران برای شهادت «سید هاشم صفی الدین» و تأکید بر تداوم راه آن شهید

محمدصادق معتمدیان، استاندار تهران طی پیامی، ضمن عرض تبریک و تسلیت، به مناسبت شهادت «سیدهاشم صفی الدین»، بر تداوم راه آن شهید تاکید کرد.
کد خبر : 937452

به گزارش خبرگزاری آنا، محمدصادق معتمدیان، استاندار تهران طی پیامی، ضمن عرض تبریک و تسلیت، به مناسبت شهادت «سیدهاشم صفی الدین»، بر تداوم راه آن شهید تاکید کرد.

متن این پیام به شرح زیر است: «بسم الله الرحمن الرحیم»، «حَتَّیٰ إِذَا اسْتَیْأَسَ الرُّسُلُ وَظَنُّوا أَنَّهُمْ قَدْ کُذِبُوا جَاءَهُمْ نَصْرُنَا فَنُجِّیَ مَنْ نَشَاءُ ۖ وَلَا یُرَدُّ بَأْسُنَا عَنِ الْقَوْمِ الْمُجْرِمِینَ» «شهادت عالم مجاهد شهید «سید هاشم صفی الدین» داغی بزرگ بر دل همه مظلومین و مستضعفین عالم است، اما طبق آیه ۱۱۰ سوره یوسف، وعده نصرت خدا خلاف نخواهد شد و نیز قهر و انتقام پروردگار از بدکاران عالم باز نمی‌گردد.

دشمن جنایتکار صهیونیستی گمان می‌کند، با ترور سران جبهه مقاومت و مبارزان جسور و سلحشور می‌تواند، در عزم راسخ آزادی خواهان جهان برای مبارزه با جنایتکاران، خللی وارد کند، اما نمی‌داند، تا زمانی که ظلم، جنایت و اشغالگری وجود دارد، بی شک مبارزه و مقاومت نیز تداوم خواهد داشت و خون مبارزان و مجاهدان گریبان رژیم دژخیم اشغالگر را خواهد گرفت.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت عالم مجاهد فی سبیل الله به پیشگاه ملکوتی امام عصر (عج) و به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همرزمان شهید در محور مقاومت و تمام حامیان جبههٔ مقاومت در سراسر جهان، بر تداوم راه آن شهید فقید تا نابودی اشغالگران تاکید می‌کنم.»

انتهای پیام/

ارسال نظر