صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۱۲ - ۰۲ آبان ۱۴۰۳

افزایش رشته‌های دانشگاه آزاد تنگستان در مقطع تحصیلات تکمیلی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان، افزایش رشته‌های مقطع تحصیلات تکمیلی را اهداف این واحد دانشگاهی برشمرد.
کد خبر : 937346

به گزارش خبرنگار آنا، رضا ماندگار مسئول دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی در شهرستان تنگستان با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان با رئیس این واحد دانشگاهی دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان در این دیدار رسالت دانشگاه را تربیت و پرورش نیروی متخصص و کارآمد عنوان کرد و تمرکز این دانشگاه را عملیاتی‌کردن علم و دانش برای رفع مشکلات اجتماعی و حرکت به سمت و سوی نیاز‌های جامعه دانست.

علی عباسی با تشریح وضعیت کنونی، قابلیت‌ها و چالش‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان، عمده اهداف و برنامه‌های اولویت‌دار خود را افزایش رشته‌های این دانشگاه در مقطع تحصیلات تکمیلی، توجه به برنامه‌های ناظر بر قطب فرهنگی شهر اهرم و توجه‌ به مسائل معیشتی کارکنان در دانشگاه برشمرد.

وی، ارتباط نمایندگان با دانشگاه‌ها را ارزشمند خواند و ابراز امیدواری کرد که با تعامل دوسویه با نماینده مجلس شورای اسلامی، افقی روشن پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان باشد.

مسئول دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی در شهرستان تنگستان هم با تبریک به عباسی بابت انتصاب وی به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان، این دانشگاه را از مراکز آموزش عالی پیش رو و دارای هدف و برنامه مدون در سطح استان دانست.

ماندگار افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان تاکنون منشأ اثر بسیاری در حوزه‌های مختلف علمی و پژوهشی به‌خصوص امور فرهنگی و اجتماعی بوده است.

وی متذکر شد: دکتر زارعی نماینده مردم شریف و دشتی در مجلس به صورت جد پیگیر مسائل حوزه علمی و آموزشی و فرهنگی و اجتماعی است، از این رو به‌عنوان خادمان مردم و رابط نماینده در مجلس شورای اسلامی بر خود واجب می‌دانیم تعامل نزدیکی با مدارس و مراکز آموزش عالی برقرار کنیم و نهایت توان و همت خود را در راستای عملیاتی کردن برنامه‌های مدنظر این مراکز به کار خواهیم بست.

انتهای پیام/

ارسال نظر