صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۱۳ - ۰۲ آبان ۱۴۰۳
رازقی مطرح کرد؛

پیش‌بینی رشد ۲۰ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه آزاد بوشهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: درصددیم با پشتکار و تلاش به افق در نظر گرفته شده در بودجه سال جدید که رشد ۲۰ درصدی دانشجو در این دانشگاه است، دست یابیم.
کد خبر : 937325

به گزارش خبرنگار آنا، آیین تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، امام جمعه شهر اهرم، فرماندار تنگستان و اعضای شورای تأمین و اداری این شهرستان برگزار و علی عباسی به‌عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان معرفی و از تلاش‌های مجتبی حکیم‌زاده قدردانی شد.

دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در این مراسم گفت: واحد تنگستان از معدود واحد‌های دانشگاهی استان بوشهر بوده که به‌عنوان دانشگاهی استاندارد در حوزه‌های مختلف علمی - آموزشی و فرهنگی ـ پژوهشی شناخته شده است.

سعید رازقی خاطرنشان کرد: افزایش تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سرتاسر استان بوشهر از عمده‌ترین اولویت‌های برنامه‌های طراحی شده در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ است که سهم تعداد دانشجویان واحد تنگستان در مقایسه با جمعیت شهرستان، نسبت خوبی است، امیدواریم با پشتکار و تلاش به افق در نظر گرفته شده در بودجه سال جدید که رشد ۲۰ درصدی دانشجو است، دست یابیم.

وی افزود: در کنار ارتقای کمّی شاخص‌ها و معیار‌های تعریف شده، ارتقای کیفی دانشگاه آزاد اسلامی را به طور جد پیگیر هستیم و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان کنار شاخص‌های کیفی عملکرد مطلوبی به منصه ظهور نهاده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر تأکید کرد: توسعه علمی هر منطقه‌ای در گرو پویایی نهاد‌ها و مراکز علمی و آموزشی آن دیار است و مسئولان باید همچون همیشه همراه و همگام با مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین پایگاه‌ها و مراکز آموزشی این شهرستان، باشند.

رازقی خاطرنشان کرد: با رایزنی‌های فشرده صورت گرفته توانستیم هفت رشته در مقطع تحصیلی کارشناسی‌ارشد برای خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر به تصویب رسانیم و در دفترچه سال تحصیلی جدید گنجانده شود که از مجموع این رشته‌ها، رشته مهندسی شیمی در مقطع کارشناسی ارشد متعلق به واحد تنگستان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر