صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۲۶ - ۰۲ آبان ۱۴۰۳
در حاشیه جلسه هیئت دولت؛

مهاجرانی: هیچ کسی حق ندارد به پاره تن ما نگاه چپ بکند/ بدون اطلاع مردم بنزین را گران نمی‌کنیم

سخنگوی دولت با بیان اینکه هیچ کسی حق ندارد به پاره تن ایران (جزایر سه‌گانه) نگاه چپ بکند و مطلقاً این موضوع پذیرفته نیست، افزود: اگر موضوع افزایش قیمت به نتیجه برسد، این مسئله را با مردم طرح می‌کنیم و بدون هماهنگی با مردم کاری انجام نخواهد گرفت.
کد خبر : 937289

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: جهت‌گیری بودجه در راستای حمایت از ثبات بازار‌های پولی و مالی است.

وی با بیان اینکه حمایت از تولید و توجه به عدالت و انجام اصلاحات ساختاری در بودجه دیده شده است، گفت: ارتباط برنامه هفتم توسعه با احکام بودجه‌ای جز نکات مهمی هست که تقدیم مجلس شده و امیدوار هستیم که در سه شنبه آینده ما شاهد تصویب کلیات بودجه توسط مجلس باشیم.

سخنگوی دولت اضافه کرد: موضوع حاکمیت مطلق ایران بر سه جزیره ابوموسی تنب کوچک و تنب بزرگ مورد تاکید است. هیچ کسی حق ندارد به پاره تن ایران نگاه چپ بکند؛ مطلقا این موضوع پذیرفته نیست.

مهاجرانی تأکید کرد: این سه جزیره همیشه مال ایران بوده و اسناد تاریخی دارد و این موضوع را ثابت می‌کند. برخی کشور‌ها دست از شیطنت‌های رسانه‌ای بردارند، چون این چیزی بیشتر از یک بازی رسانه‌ای نیست و این موضوع مورد تاکید همه اعضای هیئت دولت قرار گرفته است.

وی در پاسخ به سئوالی درباره گرانی بنزین نیز گفت: بار‌ها تأکید شده که مردم درباره افزایش قیمت بنزین غافلگیر نخواهد شد و اگر موضوع افزایش قیمت به نتیجه برسد، این مسئله را با مردم طرح می‌کنیم و بدون هماهنگی با مردم کاری انجام نخواهد گرفت.

سخنگوی دولت افزود: همه تلاش‌ها هم بر این هست که علی رغم وجود فشار‌هایی که بر دولت وجود دارد کمترین فشار بر مردم تحمیل بشود.

مهاجرانی درباره کنترل نرخ تورم نیز بیان کرد: بانک مرکزی به شدت درحال تلاش برای به حداکثر رساندن ثبات در بازار ارز است.

انتهای پیام/

ارسال نظر