صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر؛

اورهال قطارها نیاز اصلی مترو تهران است

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: اورهال واگن‌های مترو از جمله درخواست‌های اصلی شورای شهر است و برای تحقق این امر ما فعالانه از واحدهای مرتبط حمایت خواهیم کرد تا عقب ماندگی ها جبران شوند.
کد خبر : 937268

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران به همراه علی اصغر قائمی عضو کمیسیون عمران حمل و نقل شورای شهر تهران از مجموعه تعمیرگاه فتح آباد و واگن سازی مترو تهران بازدیدی داشتند در این بازدید که حدود ۳ ساعت به طول انجامید اعضای کمیسیون عمران و حمل و نقل از بخش‌های مختلف واگن سازي بازدید کردند و در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در این شرکت قرار گرفتند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در حاشیه این بازدید با بیان اینکه سرپا نگه داشتن مجموعه عظیمی مانند واگن سازی نیازمند روحیه انقلابی و جهادی است گفت: خوشبختانه شاهد این هستیم که روحیه انقلابی در مجموعه واگن سازی و تعمیرگاه فتح آباد وجود دارد.

وی ادامه داد: پویایی که اکنون در مجموعه وجود دارد جای تقدیر دارد و باید با تلاش بیشتر روند توسعه تعمیرات و اورهال را ادامه دهیم.

تشکری هاشمی با تاکید بر اینکه از زمان حضور مدیریت جدید در مجموعه بهره برداری مترو، دغدغه‌ها تا حدی کاهش یافته است، گفت: جای تقدیر دارد که چالش‌هایی که در گذشته وجود داشتند اکنون منجر به فضای کار و تلاش شده است .

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اهمیت قطارهای DC اظهار کرد: قطارهای DC سرمایه‌ای برای شهر تهران به حساب می‌آیند و باید از آنها به نحو احسن استفاده کرد درست است که فناوری آنها کمی قدیمی شده اما باز هم قابلیت استفاده دارند و باید این قطارها بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند.

وی افزود: تقاضای من این است با تدوین برنامه ویژه اورهال قطارهای DC را سرعت دهیم.

تشکری هاشمی با بیان اینکه تعداد واگن‌هایی که به سن اورهال رسیده‌اند زیاد است تصریح کرد: روند افزایشی تعمیرات اضطراری به معنای کاهش تعمیرات برنامه‌ایست، بالغ بر 300 واگن از واگن‌های خطوط داخل شهر و عمده واگن های خط 5 پیمایش و عمر لازم خود را گذرانده اند و نیازمند اورهال هستند لذا برای جلوگیری از بروز اتفاقات ناگوار باید درحوزه اورهال فعال تر شویم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: اورهال واگن‌های مترو از جمله درخواست‌های اصلی شورای شهر است و برای تحقق این امر ما فعالانه از واحدهای مرتبط حمایت خواهیم کرد تا عقب ماندگی ها جبران شوند.

وی درخصوص حرکت قطار با درب باز گفت: بروز این اتفاق محتمل ایت اما برای پیشگیری از وقوع چنین اتفاقاتی باید پروتکل ها رعایت شود و حتی اگر ضرورت داشت قطار از سرویس خارج و حتما تعمیر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر