صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۵۵ - ۳۰ مهر ۱۴۰۳

افزایش پژوهشگری دانشجویان موجب توسعه کشور می‌شود

مدیرکل سمای دامغان گفت: در صورت اجرای بهینه وظایف محوله مدیران و مربیان مدارس، شاهد ارتقای سطح کیفی یادگیری بین دانشجویان و توجه و رغبت هرچه بیشتر آنان به پژوهشگری و نمود آن در توسعه کشور خواهیم بود.
کد خبر : 936998

به گزارش خبرنگار آنا، ابوالفضل سهیلی مدیرکل سمای دامغان در نشستی با معصومه امامیون سرپرست جدید آموزش و پرورش دامغان اظهار کرد: توسعه کمی و کیفی مدارس سما همواره از برنامه‌های راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در حوزه سما بوده که در جلسات با مدیران آموزش و پرورش مورد تأکید برای رسیدن به این هدف متعالی است.

وی با ارائه گزارش کاملی از روند تأسیس سما در دامغان عنوان کرد: سمای دامغان همانند نگینی بین مدارس شهرستان می‌درخشد. مدارس سما نقطه اتصال آموزش و پرورش به آموزش عالی هستند در صورت اجرای بهینه وظایف محوله مدیران و مربیان مدارس، شاهد ارتقای سطح کیفی یادگیری بین دانشجویان و توجه و رغبت هرچه بیشتر آنان به یادگیری و پژوهشگری و نمود آن در توسعه کشور خواهیم بود.

 مدیرکل سمای دامغان ادامه داد: معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی، تأکید دارد که همواره هدف خود و همکاران را توسعه مدارس و پرورش دانش‌آموزان خلاق، پرسشگر، صبور، نظم‌پذیر، اجتماعی و مشارکت‌جو قرار دهیم و همکاری مسئولان آموزش و پرورش استان و شهرستان در تحقق این اهداف می‌تواند راهگشا باشد.

معصومه امامیون سرپرست جدید آموزش و پرورش دامغان نیز با تشکر از فعالیت‌های سما در دامغان گفت: فعالیت‌های ارزشمند دانشگاه آزاد و سما در کیفیت‌بخشی به خدمات آموزشی، پژوهشی و تحقق برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش بسیار مؤثر است.

به گزارش آنا، در ادامه مدیران مدارس سما موارد مربوط به حوزه خود را که در ارتباط با اداره آموزش و پرورش شهرستان بود را مطرح کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر