صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۵ - ۳۰ مهر ۱۴۰۳
در محور سیاسی روی داد؛

نایب‌قهرمانی دانشگاه آزاد شاهرود در رقابت کرسی‌های آزاداندیشی کشور

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود از نایب قهرمانی این واحد دانشگاهی در رویداد رقابت کرسی‌های آزاداندیشی کشور خبر داد.
کد خبر : 936948

ابوالقاسم پیاده کوهسار معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار آنا از نایب قهرمانی این واحد دانشگاهی در رویداد رقابت کرسی‌های آزاداندیشی کشور خبر داد و اظهار کرد: این رقابت‌ها با حضور یک هزار و ۵۲۳ تیم در محور سیاسی از دانشگاه‌های کشور (دولتی، آزاد، علوم پزشکی، پیام نور. فرهنگیان و ...) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار و تیم شهید طهرانی مقدم از واحد شاهرود به‌عنوان نایب‌قهرمانی دست یافت.

وی افزود: تیم شهید طهرانی مقدم از واحد شاهرود را مهدی فرهنگ دوست، امیر رویانی‌پور، مهدی اقبالی و معصومه آریانی با مشاوره امیرهوشنگ میرکوشش از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود و سرپرستی سید عباس موسوی تشکیل می‌دادند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود بیان کرد: این رقابت‌ها به مدت چهار روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی انجام شد و در پایان رقابت‌ها دو تیم نجف‌آباد اصفهان و شاهرود به مرحله نهایی راه یافتند که تیم شاهرود به مقام دومی دست یافت. این نخستین‌بار بوده که در رقابت‌هایی از این دست در امور فرهنگی تیمی از واحد دانشگاهی شاهرود به فینال می‌رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر