صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۲ - ۳۰ مهر ۱۴۰۳

ولیلو: حراست در شناسایی نقاط ضعف و قوت دانشگاه نقش‌آفرینی کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: حراست در شناسایی نقاط ضعف و قوت دانشگاه نقش‌آفرینی کرده و بازوی کمکی مدیران ارشد در مجموعه باشد.
کد خبر : 936928

به گزارش خبرنگار آنا، محمدرضا ولیلو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در نشست با مدیران حراست واحد‌ها و مراکز آموزشی این دانشگاه با اشاره بر اینکه کارکنان حراست باید در همه زمینه‌ها جامع‌الشرایط باشند، اظهار کرد: دیدگاه صیانتی حراست به سالم‌سازی محیط، کمک می‌کند و ایجاد فضای سالم و امن باعث رشد انگیزه‌های کاری می‌شود.

وی با بیان اینکه باید با ایجاد تقویت سیستم حراستی پویا برای احساس ثبات و دلگرمی در محیط اداری تلاش کرد، افزود: نیرو‌های حراست از نیرو‌های امین در واحد‌های دانشگاهی محسوب می‌شوند که با نظارت به موقع، نقش خود را در سالم‌سازی محیط دانشگاه‌ها به خوبی ایفا می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی با تأکید بر اینکه حراست و بازرسی در دانشگاه‌ها، پیشگیری را مبنای فعالیت‌ها قرار دهند، عنوان کرد: نقش ارشادی و پیشگیری عوامل حراست در مسیر خدمت‌رسانی بهتر و روان‌تر و رضایتمندی عمومی، مهم‌ترین اولویت‌های کاری در واحد‌های اداری است.

ولیلو با بیان اینکه بُعد اول نقش پاسبانی و پاسداری از سرمایه‌های مادی و معنوی دانشگاه است، مطرح کرد: حضور در سیاست‌گذاری و ارائه مشورت، مسئله و مشکل یابی، ارائه راه‌حل، کمک در فرایند اجرای برنامه هاو دریافت بازخورد برنامه‌ها از وظایف مهم حراست است که باید در کنار واحد‌های نظارتی انجام شود.

وی حضور مسئولان حراست در جمع‌های دانشجویی را موجب نزدیکی مدیران و دانشجویان دانست که چالش‌ها را کاهش می‌دهد و با اشاره به اینکه اگر دیدگاه عموم به حراست دیدگاه فرهنگی باشد، عملکرد این حوزه در زمینه‌های مختلف نیز با موفقیت همراه خواهد بود، اضافه کرد: ضروری است همه فعالیت‌های حراست در دانشگاه باید توأم با رعایت عدالت، انصاف و حدود الهی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر