صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۲۹ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
در دویست و شصت و هفتمین جلسه علنی شورای شهر مطرح شد؛

دنیامالی: مسئولان قبل از آمدن فصل سرما برای رفع معضل آلودگی هوا فکری کنند

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه باید از دستگاه‌های مرتبط با موضوع آلودگی هوا دعوت کنیم تا در صحن علنی شورای شهر حاضر شوند، گفت: بهتر است قانونی تصویب شود تا قبل از رسیدن پاییز و زمستان برای رفع این مشکل فکری کنیم.
کد خبر : 93690

به گزارش خبرنگا راجتماعی خبرگزاری آنا احمد دنیا مالی، رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران در دویست و شصت و هفتمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به آغاز فصل گرما و اینکه کمبود آب یکی از نگرانی‌های مردم دراین فصل خواهد بود اظهار کرد: در موضوع کمبود آب باید اقداماتی انجام شود به عنوان مثال باید مردم را به صرفه‌جویی دعوت کرد و این موضوع باید از طریق شبکه تهران اطلاع‌رسانی شود برای این منظور مدیر شبکه 5 نیز اعلام آمادگی کرده تا از پتانسیلش برای دعوت مردم به صرفه‌جویی استفاده کند.


وی بحث آلودگی هوا را یکی دیگر از مشکلات پایتخت نشینان عنوان کرد و گفت: اخیرا دولت مصوبات خوبی برای بحث کنترل آلایندگی‌ها داشته است البته در قبل هم قوانینی وجود داشت که اگر اجرا شود بخش عمده‌ای از مشکلات حل خواهد شد.


رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر خواست تا قوانینی که در موضوع آلودگی هوا دخیل هستند،مورد بررسی قرار دهند و گزارشی را تحت این عنوان در صحن علنی شورای شهر مطرح کنند.


دنیامالی ادامه داد: به نظرم بهتر است در فصل تابستان از دستگاه‌ها دعوت کنیم تا قوانین این موضوع مرور شود و اگر جایی لازم باشد قوانینی را تصویب کنیم تا بتوان کمکی را در این زمینه انجام داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر