صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۲۱ - ۳۰ مهر ۱۴۰۳

اجرای طرح «اشتغال همزمان با تحصیل» در دانشگاه آزاد کاشان

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان از اجرای طرح مهارت‌محور اشتغال همزمان با تحصیل در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 936896

حسین خوشدل معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار آنا از اجرای طرح مهارت‌محور اشتغال همزمان با تحصیل در این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد:  طرح پویش (اشتغال همزمان با تحصیل) در واحد کاشان اجرا می‌شود و دانشجویان می‌توانند علاوه بر آموزش و تحصیل، همزمان اشتغال داشته و به بازار کار جذب شود.

وی افزود: منطقه کاشان به‌عنوان منطقه صنعتی شناخته می‌شود، شهرک‌های متعدد صنعتی که در این منطقه وجود دارد گویای این مطلب است؛ دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در راستای وظایف اجتماعی خود همیشه سعی داشته همراه با آموزش، بحث‌های مهارتی و فناورانه را نیز دنبال کند. این واحد دانشگاهی مرکز رشد، مرکز تحقیقات معماری و انرژی، مرکز تحقیقات فرش ماشینی و سرای نوآوری فرش را در همین راستا پایه‌ریزی و ایجاد کرده است.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان اضافه کرد: امروزه با فعالیت‌های متعددی که این مراکز دارند دانشجویان می‌توانند علاوه بر دروس مرسوم دانشگاهی مهارت‌های خاص خود را نیز در این دانشگاه کسب کنند.

خوشدل با تأکید بر اجرای طرح پویش که اشتغال همزمان با تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان است، گفت: دانشجویان می‌توانند علاوه بر آموزش و تحصیل، همزمان اشتغال داشته و به بازار کار جذب شوند. انجمن‌های دانشجویی علمی نیز در همین راستا فعالیت می‌کنند، دوره‌ها و کارگاه‌های متعددی هم به همین منظور در این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همه این فعالیت‌ها که در حوزه پژوهش در حال انجام است، برای تحقق شعاری بوده که علاوه بر آموزش بتوانیم مهارت دانشجویان خود را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر