صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پوستر نخستین جشنواره «دیدار» رونمایی شد/ آغازی برای رقابت تولیدات نمایش خانگی

با رونمایی از پوستر نخستین جشنواره آثار نمایش خانگی (دیدار) رقابت تولیدات شبکه نمایش خانگی وارد فضای جدید شد.
کد خبر : 936890

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، آیین رونمایی از پوستر نخستین جشنواره آثار نمایش خانگی «دیدار» با حضور جمعی از برنامه‌سازان، مجریان و مدیران سکوهای پخش  شبکه نمایش خانگی شب گذشته (یکشنبه ۲۹ مهر) با اجرای محمد سلوکی در سالن همایش هتل اسپیناس تهران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، مهدی فرجی رئیس هیئت‌‍مدیره کانون تهیه کنندگان رسانه‌های دیداری و دبیر جشنواره، در سخنان کوتاهی  ضمن محکوم کردن نسل کشی صهیونیست‌ها در غزه وحمله وحشیانه به لبنان گفت:  جشنواره آثار نمایش خانگی «دیدار» به منظور انعکاس درست زحمات برنامه سازان، هنرمندان و صاحبان سکوهای پخش در شبکه نمایش خانگی طراحی شده است. امیدواریم این رویداد بتواند گام بلندی در دو حوزه توسعه تولیدات و بهترشدن کیفیت آثار نمایش خانگی باشد؛ به هرحال وظیفه ما در این فضای جدید رسانه‌ای صرفاً این نیست که  فقط تولیدات سرگرم‌کننده داشته باشیم و باید با یک افق بلند کار را ادامه بدهیم و به مخاطبان جدید فکر کنیم.

تلاش سکوهای پخش برای گسترش بازار شبکه نمایش خانگی

وی اظهار کرد: فضای مجازی و شبکه نمایش خانگی به عنوان یک صنعت، فضایی به وجود آورده که بتوانیم به بازار کشورهای دیگر هم نگاهی داشته باشیم. خوشبختانه برخی پلتفرم‌ها در این حوزه فعال شده‌اند و به تدریج  آثار مثبت آن در حال ظهور است.

دبیر نخستین جشنواره آثار نمایش خانگی «دیدار» افزود: امروز تولیدات نمایش خانگی در گستره‌ای وسیع عضوی از خانواده ایرانیان شده است و به نظر می‌رسد ظرفیت این آثار آن اندازه شده است که بتوان در فضایی تخصصی به ارزیابی آنها پرداخت.

پس از پایان صحبت های کوتاه فرجی، سلوکی پشت تریبون آمد و تأکید کرد که جزئیات برگزاری این جشنواره به زودی در قالب یک نشست خبری تخصصی به اطلاع رسانه‌ها و افکار عمومی  خواهد رسید و محفل امروز بیشتر یک دورهمی ساده و مقدماتی برای رونمایی از پوستر جشنواره است.

در ادامه این مراسم از اعضای شورای سیاستگزاری جشنواره  و تعدادی از برنامه‌سازان شبکه نمایش خانگی تقدیر به عمل آمد.

احمدرضا درویش، مسعود جعفری جورانی، علیرضا تابش، مهدی فرجی، مریم جلالی، حسین فردرو، مجید رضاییان، حسین طاهری، مسلم آقاجانزاده، المیرا شریفی‌مقدم، نیما کرمی، محمود گبرلو و فرید ملک‌محمدی از جمله حاضران در این مراسم بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر