صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۰۴ - ۲۹ مهر ۱۴۰۳
گزارش خبرنگار اعزامی آنا از دوحه

گاریدو: به هدف 3 امتیاز به قطر آمده ایم/ عالیشاه: قهرمانی در آسیا دور از دسترس نیست+ فیلم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه بازی ها برای ما مهم است و فردا دنبال 3 امتیاز هستیم.
کد خبر : 936876

به گزارش خبرنگار اعزامی آنا از دوحه،  گاریدودر نشست خبری پیش از بازی با السد قطر گفت:بازی فردا، بازی مهمی است. بازی مقابل السد و تمام بازی‌های لیگ نخبگان مهم هستند، اما برای پرسپولیس فرقی ندارد و تمام بازی‌های پرسپولیس مهم هستند. ما می‌دانیم السد تیم ارزشمندی است و بازیکنان و کادر فنی قوی دارد. به خوبی می‌دانیم حریف ما در بازی فردا چه تیمی هست، اما همانطور که گفتم همه بازی‌ها برای پرسپولیس مهم هستند و بازی فردا از آن جهت برایمان اهمیت دارد که آمده‌ایم تا سه امتیاز بازی را بگیریم و در راه صعود به مرحله بعد باشیم. فکر می‌کنم سه امتیاز این بازی برایمان مهم است و به همین قصد و هدف به قطر آمدیم.

وی در خصوص شناختش از السد قطر گفت: برای بازی، خود دو تیم مهم هستند و مهم‌تر از آن بازیکنان هر دو تیم هستند. در بازی فردا بازیکنان خوبی در زمین مسابقه خواهند بود که مبارزه می‌کنند تا برنده شوند و بازی فوتبال‌شان را به نمایش بگذارند. زمین و استادیوم خوب است و اینها مهم هستند. دو باشگاه خوب و دو سرمربی در جستجوی این هستند که بازی را ببرند. کادر فنی حریف را به خوبی می‌شناسم، چراکه قبلا خیلی از آنها با من کار می‌کردند.

گاریدو در مورد  سلب میزبانی از پرسپولیس و تاثیر این اتفاق روی دیدار فردا گفت: من فکر می‌کنم باید روی بازی فردا تمرکز کنیم و راجع به آن صحبت کنیم. ما آمدیم که بازی فردا را در دوحه انجام بدهیم. چیزی که ما روی آن تمرکز خواهیم داشت، بازی فردا خواهد بود. بازی فردا برایمان بازی مهمی است. همه ما می‌خواهیم فصل موفقی در لیگ قهرمانان داشته باشیم و برای این کار باید بازی‌ها را برنده شویم. برای اینکه بازی را با موفقیت و برد پشت سر بگذاریم. همیشه هواداران برای پرسپولیس مهم بوده‌اند و مهم هستند، اما ما باید تمام سعی و تمرکزمان را روی بازی فردا بگذاریم و تا آخرین لحظه بازی کنیم تا ببریم.

به گزارش آنا، امید عالیشاه در نشست خبری پیش از بازی با السد قطر گفت: قبل از هر چیزی می‌خواهم از هواداران تشکر کنم که یار دوازهم و همراه همیشگی ما هستند و ما این موضوع را فراتر از مرز‌ها هم حس می‌کنیم.

او در ادامه در خصوص تقابل با السد گفت: ما با تمام توان وارد زمین می‌شویم. با تمام احترامی که برای برای تیم السد قائلم، با شجاعت، اتحاد و روحیه‌ای که از اصالت پرسپولیس به ارث برده‌ایم برای سه امتیاز می‌جنگیم. جدال‌های گذشته دو تیم، بازی‌های خوبی از آب درآمده و امیدوارم این بازی هم تماشاگرپسند باشد.

عالیشاه در خصوص شانس پرسپولیس برای قهرمانی در آسیا گفت: قطعا ما در خواب گذشته نخواهیم ماند. این فوتبال است و باید هر روز تلاش کنیم تا به آن جایگاه برسیم. یک نیروی تازه از کادرفنی و بازیکنان به تیم اضافه شده است. اصالت پرسپولیس و جنگندگی این تیم ما را به مسیر روبرویمان سوق می‌دهد. یاد گرفته‌ایم همیشه بجنگیم. تنها کاری که از دست‌مان برمی‌آید این است که برای حریف مشکل ایجاد کنیم و با همه توان‌مان در بازی شرکت کنیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد و طبیعتا دور از دسترس نیست. همانطور که دیدید سال گذشته تیم‌هایی به مراتب بیشتر از این هزینه کردند، اما العین قهرمان آسیا شد.

کاپیتان پرسپولیس درباره کسب یک امتیاز در دو بازی گذشته گفت:‌ نمی‌خواهیم درباره بازی‌های گذشته صحبت کنیم، اما در سه روز گذشته تمرینات خوبی انجام دادیم و فشار مضاعفی روی بدن‌مان گذاشته بودیم تا بتوانیم شرایط آرمانی را برای فردا داشته باشیم. امیدوارم بتوانیم دست پر برگردیم. تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد. تنها قولی که می‌توانم به هواداران بدهم این است که با تمام توان بازی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر