صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

خدمات‌رسانی پست به رونق اقتصادی مناطق کمتر توسعه یافته کمک کرده است

نماینده مردم اردبیل، در مجلس شورای اسلامی در بازدید از اداره کل پست استان اردبیل گفت: خدمات رسانی پست به رونق اقتصادی مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته کمک بزرگی کرده است.
کد خبر : 936854

به گزارش خبرگزاری آنا، نماینده مردم اردبیل، در مجلس شورای اسلامی از اداره کل پست استان اردبیل بازدید کرد. صدیف بدری ضمن دیدار بازدید از تمامی بخش‌های ستادی و اجرایی پست اردبیل و دیدار و گفت و گو با کارکنان، افزود: خدمات پست در تمامی شهرها، روستا‌ها و مناطق دورافتاده کشور موجب شده، بازار محصولات بومی و محلی رونق بگیرد و با ارتباط مستقیمی که بین تولید کننده و مصرف کننده به وجود آمده، واسطه گری حذف و هزینه‌ها کمتر شده است.

وی به رشد روز افزون فناوری اطلاعات نیز اشاره کرد و گفت: پست با هوشمند سازی زیرساخت‌های خود مبتنی بر فناوری‌های جدید و همکاری با شرکت‌های دانش بنیان، حضور پررنگی در زنجیره تجارت الکترونیک و رشد اقتصاد دیجیتال دارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس از مسئولان پست استان اردبیل خواست با استفاده از ظرفیت‌های موجود، در ارسال محصولات بومی استان از جمله عسل، گلیم و مسند (نوعی گلیم تزیینی) به نقاط مختلف کشور تلاش بیشتری کنند. 

مهران ناظر مدیر کل پست استان اردبیل نیز در این دیدار ضمن ارایه گزارشی از عملکرد پست استان در شش ماهه نخست امسال، به ظرفیت‌های پست در ارایه خدمات لجستیک و ارسال مرسولات و تولیدات بومی و محلی پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر