صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۲۸ - ۲۹ مهر ۱۴۰۳

برگزاری مرحله اصلی/ اجرای تمرین عکس‌برداری هوایی در رزمایش مرکب دریایی آیونز ۲۰۲۴

یگان‌های شرکت‌کننده در رزمایش مرکب دریایی ۲۰۲۴، ضمن آغاز مرحله اصلی این رزمایش، تمرین عکس‌برداری هوایی (Photo Ex) و اجرای صورت‌بندی و آرایش‌های تاکتیکی را با موفقیت انجام دادند.
کد خبر : 936838

به گزارش خبرگزاری آنا، در این مرحله، یگان‌های شناور و پروازی بین‌المللی، تحت فرماندهی ایران، امداد دریایی را در شمال اقیانوس هند تمرین کردند. 

نمایندگان کشورهای روسیه، عربستان سعودی، تایلند، پاکستان، قطر، عمان، بنگلادش و هند که در ناوشکن جماران حضور داشتند از نزدیک بر مراحل مختلف رزمایش آیونز۲۰۲۴ نظارت داشتند.

امیر دریادار دوم «مصطفی تاج‌الدینی» سخنگوی رزمایش مرکب دریایی آیونز ۲۰۲۴ (IMEX ۲۰۲۴) اظهار داشت: در این مرحله از رزمایش مرکب دریایی آیونز ۲۰۲۴، یگان‌های شناور نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران، فدراتیو روسیه و عمان تمرین عکس‌برداری هوایی (Photo Ex) و صورت‌بندی و آرایش آفندی را انجام دادند.

امیر دریادار دوم تاج‌الدینی اضافه کرد: برقراری امنیت در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل نیرو‌های دریایی حاشیه اقیانوس هند رزمایش مرکب دریایی آیونز را برای افزایش سطح آمادگی و هماهنگی طراحی و با محوریت نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در شمال اقیانوس هند به اجرا گذاشته‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر