صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۲ - ۲۹ مهر ۱۴۰۳

تقویت بخش دانش‌آموزی جشنواره داستان‌نویسی به یاد لاله‌ها

دبیر کمیته استانی سومین جشنواره داستان‌نویسی به یاد لاله‌ها گفت: برای مشارکت بیشتر بخش دانش‌آموزی سربرگ‌هایی با عنوان جشنواره به‌منظور رفاه حال دانش‌آموزان تهیه و به مدارس ارسال می‌شود.
کد خبر : 936819

مهدی سلطانی‌فر دبیر کمیته استانی سومین جشنواره داستان‌نویسی به یاد لاله‌ها دانشگاه آزاد سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار آنا با بیان اینکه مطابق با فراخوان اعلام شده از اول مهر، دریافت آثار در دبیرخانه این جشنواره آغازشده است، اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته مشکلات فنی سایت دریافت آثار نیز در حال برطرف شدن است.

{$sepehr_key_2768}

وی افزود: برای دریافت آثار بیشتر نیز اطلاع‌رسانی از طریق رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان به رؤسای سایر استان‌ها از طریق سیستم الکترونیکی فراخوان و پوستر جشنواره صورت گرفته و امیدواریم شاهد دریافت آثاری فاخر و ماندگار در تاریخ فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی باشیم.

دبیر کمیته استانی سومین جشنواره داستان‌نویسی به یاد لاله‌ها استان سمنان گفت: برای مشارکت بیشتر بخش دانش‌آموزی نیز سربرگ‌هایی با عنوان جشنواره، به‌منظور رفاه حال دانش‌آموزان تهیه و به مدارس ارسال خواهد شد تا دانش‌آموزانی که ذوق و قریحه نوشتن داستان را دارند؛ اما امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره برای آنان فراهم نیست، بتوانند از طریق مدیریت مدارس به‌ویژه مدارس سمای استان، استعداد خود را شکوفا سازند و آثار خود را به دبیرخانه جشنواره بدون نیاز به ثبت در سایت ارسال کنند.

سلطانی‌فر ابراز امیدواری کرد که به لطف پروردگار و ائمه اطهار (س) با بهره‌گیری از ظرفیت‌های ملی و استانی بتوانیم امسال جشنواره را بسیار باشکوه‌تر از سنوات گذشته برگزار کنیم.

به گزارش آنا؛ چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی وهنری امامت و مهدویت به میزبانی ۶۲ واحد استانی دانشگاه آزاد اسلامی از ۱۳ رجب تا نیمه شعبان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی emamat.iau.ir/fa مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر