صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۳۸ - ۲۸ مهر ۱۴۰۳

تماشاخانه سیمرغ میزبان ۴ اجرای نمایشی شد

این روز‌ها تماشاخانه سیمرغ با رویکرد حمایتی خود از گروه‌های جوان و ایجاد تغییرات ساختاری توانسته به یکی از سالن‌های فعال نمایش در تهران تبدیل شود به نحوی که در این روز‌ها میزبان چهارگروه نمایشی با رویکرد‌های مختلف است:
کد خبر : 936660

به گزارش خبرگزاری آنا، نمایش «نازنین و کلاغ ناقلا» به نویسندگی مژگان یزدانی و کارگردانی مرجان یزدانی در گونه کودک و نوجوان در ساعت ۱۶ روی صحنه می‌رود.

از ساعت ۱۷/۳۰  نمایش مارماهی نوشته حمید قاسم زادگان جهرمی و کارگردانی یاسین طاهری مقدم و با فضایی سورئال پذیرای مخاطبان است.

در ساعت ۱۹ نمایش درخت لیمو نوشته و کار نازنین اردویی با حال و هوایی سایکودرام به اجرا درمی آید و در خاتمه نمایش مجلس نقالی رومئو و ژولیت به نویسندگی حسین جمالی و با طراحی و کارگردانی حمید عبدالحسینی ساعت بیست و سی به صحنه خواهد رفت.

تماشاخانه سیمرغ در مجموعه‌ بنیاد بیدل دهلوی به نشانی خ مفتح جنوبی، روبروی ورزشگاه شیرودی، خ ممیز (اردلان)، پ ۲۵ واقع شده است و در دوره‌ مدیریت جدید سالن، تغییرات گسترده‌ای نظیر نماسازی فضای حیاط و لابی، راه اندازی کافه‌ داخل مجموعه، تعویض صندلی‌ها و ارتقای سیستم‌های تهویه و ... را شاهد بوده که سهم به سزایی در افزایش و جلب رضایت مخاطبین و استقبال گروه‌های نمایشی به همراه داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر