صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
طی هفته گذشته رخ داد؛

ثبت حملات سایبری از ۱۷۴ کشور دنیا به زیرساخت‌های ارتباطی کشور

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، گفت: اگرچه حملات سایبری به زیرساخت‌های ارتباطی کشور همیشه وجود داشته، اما اخیرا بر شدت آنها افزوده شده تا آنجا که طی هفته گذشته حملات انجام شده به طور توزیع شده از ۱۷۴ کشور دنیا انجام شده است.
کد خبر : 936573

به گزارش خبرگزاری آنا، بهزاد اکبری، معاون وزیر ارتباطات، وضعیت حملات سایبری به شبکه‌های ارتباطی کشور را در روز‌های اخیر تشریح کرد و گفت: حملات سایبری همیشه وجود داشته، اما در روز‌ها و ماه‌های اخیر بر شدت آنها افزوده شده است.

وی، ادامه داد: در این هفته حملات انجام شده به طور توزیع شده از ۱۷۴ کشور دنیا بر زیرساخت ارتباطی کشور انجام شده است. بررسی‌های کارشناسی نشان می‌دهد این حملات از بات‌ها صورت گرفته است.

اکبری، اظهار کرد: تلاش کردیم تا امروز این حملات را مدیریت کنیم تا کمترین تاثیر را بر شبکه اپراتور‌ها بگذارد، در تلاش هستیم توانایی کشف و مقابله با این حملات را افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، تاکید کرد: توسعه ارتباطات بین الملل را دنبال می‌کنیم با این هدف که کارایی و پایداری شبکه را افزایش دهیم تا اگر حملاتی به مراتب شدیدتر رخ داد مشکلی ایجاد نشود؛ بنابراین به بازطراحی‌هایی نیاز داریم که به شکل موثر با این حملات مقابله کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر