صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۱ - ۲۸ مهر ۱۴۰۳

اهمیت نقش زنان در جهاد تبیین برای پرورش مردان تاریخ‌ساز

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: امروز زنان مهم‌ترین نقش‌آفرینان نبرد جبهه تبیین هستند؛ چراکه می‌توانند پرورش‌دهنده مردان و زنان تاریخ‌ساز در سپهر سیاسی و اجتماعی باشند.
کد خبر : 936566

به گزارش خبرنگار آنا، مهدی زارع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در نشست تخصصی ریشه‌های واگرایی و همگرایی در میان امت اسلامی اظهار کرد: امروز وحدت امت اسلامی نیاز ضروری و قطعی اعتلای امت اسلامی بوده و کسانی که بر طبل تفرقه می‌کوبند خواسته یا ناخواسته در خدمت دشمنان کیان اسلامی قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به اهمیت مفهوم تقریب در نگاه اندیشمندان اسلامی عنوان کرد: تأکید دانشگاه آزاد اسلامی بر مقوله تقریب و تأسیس دفاتر تقریب مذاهب اسلامی در شهر‌ها و دانشگاه‌های مختلف، حکایت از توجه این نهاد علمی به این موضوع راهبردی داشته و شایسته است در این باره با دقت و قدرت، این مسیر ادامه پیدا کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با بیان اینکه غزه به‌عنوان اسطرلاب تمیز حقانیت مظلوم از ظلمت و انحراف ظلمانی است، بیان کرد: اتحاد امت اسلامی تبلور نمود خود را در غزه نشان می‌دهد؛ چراکه مجاهدان شیعه لبنانی، عراقی و یمنی به کمک برادران سنی خود در غزه شتافته و به ندای هل من ناصر ینصرنی آنان پاسخ دادند.

زارع با اشاره به هجمه‌های سنگین و دشمنی‌های سازماندهی شده علیه این مفهوم راهبردی گفت: امروز تأکید بر تقریب نه به‌عنوان یک موضوعی؛ بلکه مقوله و استراتژیک است که غفلت از آن، نه تنها کشور؛ بلکه کل منطقه پیرامونی را به چاه ویل آشوب و ناامنی طراحی‌شده توسط دشمنان خواهد انداخت.

وی با تأکید بر اهمیت نقش بانوان در عرصه جهاد تبیین حقایق عبرت‌آموز مطرح کرد: امروز زنان مهم‌ترین نقش‌آفرینان نبرد جبهه تبیین هستند؛ چراکه با ایمن‌سازی فرزندان خود، سلامت نظام خانواده را تضمین کرده و می‌توانند در راستای این نبرد ترکیبی چندوجهی نقشی مؤثر و منحصربه‌فرد ایفا کرده و پرورش‌دهنده مردان و زنان تاریخ‌ساز در سپهر سیاسی و اجتماعی باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر