صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۲۹ - ۲۷ مهر ۱۴۰۳
نمایندگی ایران در سازمان ملل:

شهید سنوار الگوی نوجوانان خواهد شد

نمایندگی ایران در سازمان ملل در شبکه اجتماعی ایکس به خبر ترور یحیی السنوار رهبر حماس واکنش نشان داد و تاکید کرد: تا زمانی که اشغال و تجاوز وجود دارد، مقاومت نیز ادامه خواهد داشت، چراکه شهید زنده و الهام‌بخش است.
کد خبر : 936475

به گزارش خبرگزاری آنا، نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در واکنش به خبر ترور یحیی السنوار رهبر حماس، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «روح مقاومت پس از شهادت یحیی سنوار، اعتلا خواهد یافت».

در این پست توئیتری آمده است: «هنگامی که نیرو‌های آمریکایی صدام حسین را با آن وضع آشفته از سوراخ زیرزمینی بیرون کشیدند، او با وجود مسلح بودن، به آنها التماس کرد که او را نکشند. کسانی که صدام را الگوی مقاومت خود می‌دانستند، در نهایت شکست خوردند. اما وقتی مسلمانان به شهید سنوار نگاه می‌کنند که در میدان نبرد، با لباس رزم و نه در مخفیگاه، ایستاده و به مقابله با دشمن می‌پردازد، روح مقاومت تقویت خواهد شد. او به الگویی برای جوانان و کودکانی تبدیل خواهد شد که راه او را برای آزادی فلسطین ادامه خواهند داد. تا زمانی که اشغال و تجاوز وجود دارد، مقاومت نیز ادامه خواهد داشت، چراکه شهید زنده و الهام‌بخش است.»

ارتش اشغالگر اسرائیل شامگاه پنج‌شنبه مدعی شد یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی حماس را در منطقه تل السلطان در شمال شهر رفح به شهادت رسانده و با آزمایش دی‌ان‌ای، هویت وی تأیید شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر