صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۳۱ - ۲۶ مهر ۱۴۰۳

مقام نخست رویداد ملی صنایع غذایی کشور به دانشجوی دانشگاه آزاد رسید

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در رویداد صنایع غذایی کشور عنوان نخست محور روش‌های نوین فرآوری و نگهداری مواد غذایی را به دست آورد.
کد خبر : 936446

به گزارش خبرنگار آنا، عباس رنجی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش در رویداد ملی صنایع غذایی کشور که در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد، موفق به کسب عناوین اول و سوم شد.

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش در گفت‌وگو با خبرنگار آنا با اشاره به برگزاری رویداد ملی صنایع غذایی در استان کرمانشاه گفت: با ارائه دو محصول فناورانه «عقیم‌ساز تخم و لارو شپشک برنج» و «ضدعفونی‌کننده محیط تولید موادغذایی برای جلوگیری از رشد کپک و قارچ» توانستم عناوین اول و سومی را از آن خود کنم.

رنجی متذکر شد: در این رویداد ملی که در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد، در محور روش‌های نوین فرآوری و نگهداری مواد غذایی مقام نخست و در محور سلامت بهداشت و کنترل کیفیت مواد غذایی مقام سوم را به‌دست آوردم.

وی بیان کرد: ۱۴ طرح به مرحله نهایی رویداد راه یافته بودند که در مرحله نهایی پس از دفاع از ایده و محصول خود، توسط چهار داور ارزیابی شدند.

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش تبیین کرد: رویداد ملی صنایع غذایی در ۶ حوزه غذا‌های فراسودمند، مواد اولیه صنعت غذا، کاربرد هوش مصنوعی در صنایع غذایی، سلامت بهداشت و کنترل کیفیت مواد غذایی، فرمولاسیون و فرآیند‌های تولید در صنایع غذایی، روش‌های نوین فرآوری و نگهداری مواد غذایی در دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش آنا، عباس رنجی دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی ـ تجارت الکترونیک و کارشناسی مهندسی برق ـ الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر