صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۱۲ - ۲۶ مهر ۱۴۰۳
داوری مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت دانشجویان برای گسترش مشارکت در جشنواره امامت و مهدویت

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه بر استفاده از ظرفیت دانشجویان برای گسترش مشارکت آن‌ها در برنامه‌های جشنواره امامت و مهدویت تأکید کرد.
کد خبر : 936442

به گزارش خبرنگار آنا، محسن داوری معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در نشست با کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی درباره هماهنگی برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره بین‌المللی شعر وحدت اظهار کرد: امسال تأکید دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، استفاده از ظرفیت نهاد‌های دانشجویی در برگزاری برنامه‌های جشنواره سراسری امامت و مهدویت بوده که این مهم به‌صورت ویژه مورد توجه دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی است.

وی با تأکید بر همکاری دانشجویان با تفکرات و گرایش‌های مختلف در برگزاری چهارمین جشنواره بین‌المللی شعر وحدت عنوان کرد: جلسات متعددی با تشکل‌ها، کانون‌ها، نشریات و بسیج دانشجویی که دانشجویانی با سلایق مختلف در آنان فعالیت دارند، درباره برگزاری این جشنواره صورت گرفته تا از نظرات دانشجویان در پیشبرد نحوه و چگونگی برگزاری جشنواره استفاده شود.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با بیان اینکه هریک از تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی عهده‌دار مسئولیتی در برگزاری چهارمین جشنواره بین‌المللی شعر وحدت هستند، ادامه داد: علاوه بر بحث شعر، در جلسات برگزار شده با دانشجویان، به اهمیت و نحوه بهره جُستن از ظرفیت وحدت درباره مسائل روز جهان به‌خصوص جبهه مقاومت، بحث و تبادل‌نظر شده است.

داوری به اهمیت استفاده از ظرفیت تشکل‌ها و انجمن‌های اساتید در برگزاری چهارمین جشنواره بین المللی شعر وحدت اشاره کرد و افزود: نشستی با حضور استادان همیار فرهنگ که عمدتاً متشکل از استادان علاقه‌مند به فعالیت در حوزه فرهنگی هستند، برگزار شده تا بتوانیم از ظرفیت آنان در اطلاع‌رسانی و تبیین برای مشارکت گسترده دانشجویان در این جشنواره در کلاس‌های درسی استفاده کنیم.

وی، نقش بسیج اساتید، تشکل بانوان فرهیخته و امور بانوان دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی در برگزاری چهارمین جشنواره بین‌المللی شعر وحدت را مؤثر ارزیابی کرد و گفت: استفاده از ظرفیت تشکل‌ها و کانون‌های اساتید و دانشجویان فقط محدود به واحد ارومیه نبوده و این مهم در سایر واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی نیز مورد توجه است.

به گزارش آنا، چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت به میزبانی ۶۲ واحد استانی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور از ۱۳ رجب تا نیمه شعبان برگزار می‌شود، علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی emamat.iau.ir/fa مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر