صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۷ - ۲۶ مهر ۱۴۰۳

انعقاد قرارداد ۱۰۰ میلیارد تومانی دانشگاه آزاد با شهرداری خمام در راستای مهارت‌محوری

مدیرکل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از انعقاد قرارداد ۱۰۰ میلیارد تومانی دانشگاه آزاد با شهرداری خمام در راستای مهارت‌محوری خبر داد.
کد خبر : 936415

به گزارش خبرنگار آنا، نخستین گردهمایی سراسری کلینیک‌های گیاه‌پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور ۳۰ مسئول کلینیک گیاه‌پزشکی واحد‌های دانشگاهی از ۲۴ استان در سالن سردار سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

مدیرکل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در این گردهمایی گفت: جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی در جامعه بسیار مطلوب بوده، همانطور که مطابق و مدنظر سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی است که برای رفع دغدغه جامعه در تلاش برای تأثیرگذاری است.

عبدالله محمدی متذکر شد: زمانی وظیفه دانشگاه صرفاً در آموزش خلاصه شده بود، اما اکنون وظیفه داریم دانشجویی پرورش دهیم که با نیاز‌های جامعه متناسب باشد و فعالیت‌هایی که در دانشگاه صورت می‌گیرد، درراستای تربیت دانشجو باشد و در آزمایشگاه‌ها نیز همین امر صورت می‌گیرد و زمانی این آموزش اثرگذار است که در کنار صنعت قرار گیرد و آموزش متناسب با نیاز جامعه باشد.

وی با بیان اینکه باید بستر فعالیت رشته‌ها در واحد‌های دانشگاهی فراهم باشد، بیان کرد: وجود بعضی از رشته‌ها در واحد‌های دانشگاهی باید به‌گونه‌ای باشد که برای آنان بستر لازم مهیا شود.

مدیرکل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه توضیح داد: به‌عنوان مثال دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با داشتن رشته گیاه‌پزشکی، دارای کلینیک گیاه‌پزشکی است که این کلینیک بهترین بستر برای فعالیت گیاه‌پزشکان است.

محمدی ضمن تجلیل تلاش مسئولان دانشگاه آزاد گیلان در انعقاد بزرگ‌ترین قرارداد دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فعالیت‌های بسیار ارزنده و مناسبی در واحد‌های دانشگاهی کشور در حال انجام است و در این بین دانشگاه آزاد اسلامی گیلان توانست با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر سند تحول و تعالی دانشگاه حرکت کند و با گرایش فعالیت‌های خود از آموزش‌محوری به مهارت‌محوری موفق به انعقاد قرارداد ۱۰۰ میلیارد تومانی که بزرگ‌ترین قرارداد دانشگاه آزاد اسلامی است با شهرداری خمام شود.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های منسجم و هم‌افزایی شبکه‌ای باید در واحد‌های دانشگاهی به‌صورت هماهنگ انجام شود تا ضمن استفاده از ظرفیت‌های بالقوه در انجام کار‌های مشترک بین دانشگاهی پیشرو بوده و در فعالیت‌های مقوم وحدت ملی انسجام‌بخش و امیدآفرین باشد.

مدیرکل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: انعقاد قرارداد ۱۰۰ میلیارد تومانی گیلان نمونه‌ای از این فعالیت‌هاست.

محمدی تأکید کرد: باید در واحد‌های دانشگاهی طوری فعالیت کنیم تا بتوانیم به ازای هر استان حداقل یک کلینیک داشته باشیم تا ضمن ارائه هرچه بیشترخدمات به استان‌ها درراستای کمک به حل مسائل آنان اقدام کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر