صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۶ - ۲۶ مهر ۱۴۰۳
در نخستین همایش انرژی‌های تجدیدپذیر مطرح شد؛

بررسی سهم انرژی‌ها در تأمین برق و مقررات احداث و فروش برق خورشیدی تضمینی

سهم انرژی‌ها در تأمین برق و مقررات احداث و فروش برق خورشیدی تضمینی در نخستین همایش انرژی‌های تجدیدپذیر و نیروگاه‌های خورشیدی مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر : 936404

به گزارش خبرنگار آنا، نخستین همایش انرژی‌های تجدیدپذیر و نیروگاه‌های خورشیدی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و اداره امور برق شهرستان دهاقان را در محل تالار شهید بشارت واحد دهاقان برگزار شد.

این همایش در محور‌هایی همچون فناوری‌های انرژی‌های تجدیدپذیر، مدیریت و بهینه‌سازی انرژی، فرصت‌های اقتصادی، چالش‌ها و راهبرد‌ها در عرصه انرژی‌های تجدیدپذیر، تأثیر تولید حاصل از انرژی‌های تجدیدپذیر بر رفع ناترازی انرژی با حضور جمعی از مسئولان اداری، نظامی و انتظامی، دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان برگزار شد.

در این همایش رحمت‌الله حمامیان قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان، امیر رمضانی مشاور مدیرعامل و مجری طرح‌های انرژی‌های تجدیدپذیر شرکت توزیع برق استان اصفهان، همایون بروجی کارشناس طرح‌های انرژی‌های تجدیدپذیر و اکبر ترابی مدیر امور برق شهرستان دهاقان حضور داشتند.

مزیت‌های انرژی خورشیدی، جایگاه و پتانسیل انرژی خورشیدی در ایران، عملکرد انرژی‌های تجدیدپذیر در ایران، سهم انرژی‌ها در تأمین برق، عملکرد شرکت توزیع برق در احداث نیروگاه خورشیدی تا پایان مرداد ۱۴۰۳، عملکرد شهرستان‌ها در احداث نیروگاه خورشیدی قرارداد ۲۰ ساله، مقررات احداث و فروش برق خورشیدی تضمینی، شرایط احداث نیروگاه‌های خورشیدی انشعابی (مقیاس کوچک)، تکلیف صنایع با مصرف بالای یک مگاوات، مشترکین کشاورزی، درآمد ماهانه یک نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ کیلوواتی، تجهیزات یک نیروگاه خورشیدی، بهره‌برداری و نگهداری از نیروگاه خورشیدی، صرفه اقتصادی و مزایای استفاده از نیروگاه‌های خورشیدی برای مصارف داخلی و صادرات در این همایش مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر