صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اعلام نتایج نهایی پذیرش کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اعلام نتایج نهایی تمامی رشته‌محل‌های متمرکز و شرایط خاص (تعهد اشتغال) پذیرش دوره‌های کارشناسی ناپیوسته خبر داد.
کد خبر : 936392

به گزارش خبرگزاری آنا، اصغر کشت کار معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اعلام نتایج نهایی تمامی رشته‌محل‌های متمرکز و شرایط خاص (تعهد اشتغال) پذیرش دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته مهرماه سال ۱۴۰۳ این دانشگاه خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: نتایج نهایی تمامی رشته‌محل‌های متمرکز و شرایط خاص (تعهد اشتغال) پذیرش دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش علمی کاربردی مهرماه سالجاری توسط سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور اعلام شد.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه اظهار داشت: داوطلبان می‌توانند نتایج را از طریق پایگاه الکترونیکی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مشاهده نموده و پذیرفته‌شدگان می‌بایست جهت اطلاع از زمانبندی و انجام فرایند ثبت‌نام و انتخاب واحد از روز شنبه ۱۴۰۳/۰۷/۲۸ به سامانه جامع آموزشی هم‌آوا به نشانی www.edu.uast.ac.ir مراجعه کنند.

وی با اشاره به جزئیات مربوط به ثبت‌نام بیان کرد: پذیرفته‌شدگان لازم است در بازه زمانی مندرج در سامانه هم‌آوا، اقدام به بارگذاری مدارک اعلام شده زیر در سامانه کنند و سپس جهت تکمیل فرآیند ثبت‌نام و انتخاب واحد با در دست داشتن اصل مدارک مذکور، به نشانی تعیین شده در جدول شماره ۵ دفترچه راهنمای ثبت‌نام به مرکز آموزشی محل قبولی مراجعه کنند.

کشت کار در پایان خاطر نشان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان یک دانشگاه شغل محور و تأثیرگذار در عرصه اشتغال کشور، رسالت توانمندسازی و تربیت نیروی انسانی متخصص، ماهر و کارآمد مورد نیاز بازار کار از طریق اجرای دوره‌های آموزش عالی علمی کاربردی را برعهده دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر