صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ثبت نام در آزمون دکتری ۲۹ مهرماه آغاز می‌شود

ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون از روز یکشنبه به‌تاریخ ۲۹ مهرماه منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org آغاز می‌شود.
کد خبر : 936382

به گزارش خبرگزاری آنا، به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام در آزمون ورودي مقطع دكتري نيمه‌متمركز (Ph.D) سال 1404 در تمامي دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي و همچنين دانشگاه آزاد اسلامي مي‌رساند که ثبت‌نام براي شركت در این آزمون از روز يکشنبه به‌تاريخ 1403/07/29منحصراً از طريق درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org آغاز و در روز شنبه به‌تاريخ 1403/08/05پايان مي‌پذيرد؛ لذا متقاضیان مي‌توانند در مهلت مقرر براي شركت در آزمون مذکور ثبت‌نام نمايند. دفترچۀ راهنماي ثبت‌نام در اين آزمون هم‌زمان با شروع ثبت‌نام از طريق درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان در دسترس خواهد بود. 

زمان برگزاري آزمون عصر روز پنجشنبه به تاريخ 1403/12/02(دوم اسفند ماه‌ 1403) است.

تذکر مهم: داوطلباني که در آزمون ورودي مقطع دكتري نيمه‌متمركز (Ph.D) سال 1403 پذيرفته‌شده‌اند لازم است به نکات ذيل توجه نمايند:

lپذيرفته شدگان دوره هاي روزانه (آموزش رايگان) آزمون دکتری سال 1403، چه در دانشگاه يا موسسه قبولي ثبت نام كرده و چه ثبت نام نكرده باشند، اجازه شركت مجدد در آزمون دکتري سال 1404 را ندارند. اين داوطلبان براي شركت مجدد در آزمون سال 1405 و بعد از آن، بايد تا پايان زمان ثبت نام آزمون، از دانشگاه يا موسسه قبولي انصراف قطعي دهند. همچنين تمام پذيرفته شدگان دوره‌هاي روزانه در سال 1402 و قبل از آن که در حال تحصيل هستند، براي شركت مجدد در آزمون دکتري سال 1404، بايد تا پايان زمان ثبت نام آزمون سال 1404، از دانشگاه يا موسسه قبولي انصراف قطعي دهند. اين دسته از متقاضيان پس از اعلام نتايج نهايي در صورت قبولي در رشته جديد، بايد فرم انصراف قطعي از رشته قبلي را به دانشگاه محل قبولي ارائه دهند.

l پذيرفته شدگان دوره هاي غير روزانه آزمون دکتری سال 1403 و همچنين دانشجويان شاغل به تحصيل در دوره‌هاي غير روزانه دکتری (به شرط نداشتن مشکل نظام وظيفه براي برادران) مانند سال‌هاي گذشته مي‌توانند بدون انصراف از تحصيل و در صورت داشتن ساير شرايط و ضوابط مندرج در اين دفترچه راهنما، در آزمون دکتری سال 1404 ثبت‌نام و شرکت کنند. اين دسته از متقاضيان پس از اعلام نتايج نهايي در صورت قبولي در رشته جديد، قبولي قبلي آنان لغو خواهد شد و بايد فرم انصراف قطعي از رشته قبلي را به دانشگاه محل قبولي ارائه دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر