صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۱۵ - ۲۵ مهر ۱۴۰۳
سازمان بسیج شهرداری تهران برگزار می‌کند:

اختتامیه طرح مدرسه تابستانی نشاط و تعالی برای دانش‌آموزان

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران از برپایی آیین اختتامیه طرح مدرسه تابستانی نشاط و تعالی خبر داد.
کد خبر : 936381

به گزارش خبرگزاری آنا، محمدمهدی حسن‌زاده، مسؤول این سازمان با تأکید بر منویات رهبری در توجه به نوجوانان و جوانان به عنوان کسانی که فردای این کشور را اداره خواهند کرد، گفت: طرح مدرسه تابستانی نشاط و تعالی ۱۴۰۳، روز پنجشنبه همین هفته، ۲۶ مهرماه با حضور شهردار محترم تهران و تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر تهران به همراه ۳۵۰۰ نفر از فرزندان پرسنل شهرداری تهران و خانواده‌هایشان در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار خواهد شد.

حسن‌زاده با بیان اینکه این طرح با هدف پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و آشنایی آنها با مفاهیم دینی و انقلابی به اجرا درآمد، افزود: در این دوره همه حوزه‌های بسیج شهرداری تهران به اجرای برنامه‌های مفرح و متنوع فرهنگی و آموزشی برای فرزندان پرداختند و با توجه به ظرفیت‌هایشان، گروه‌های سرود، تئاتر، دکلمه و... را از میان فرزندان پرسنل تشکیل دادند؛ همچنین با استفاده از مربیان خوب و البته پشتیبانی بسیج شهرداری تهران آن را تقویت کردند.

وی سپس از ادامه‌دار بودن این طرح خبر داد و گفت: در تلاش هستیم طرح نشاط و تعالی فقط ویژه فصل تابستان و ایام تعطیلی مدارس نباشد و در بقیه فصول سال، برنامه‌های مختلفی ویژه فرزندان پرسنل تدارک دیده شود که این امر منجر به شناسایی، رشد و پرورش استعدادهای فرزندان پرسنل شهرداری خواهد شد.

گفتنی است طبق برآورد آمار، امسال، بیش از ۷ هزار نفر از فرزندان پرسنل شهرداری تهران از طرح نشاط و تعالی بهره‌مند شده‌اند و برای تک‌تک این افراد پرونده فعالیت به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر