صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۳۱ - ۲۵ مهر ۱۴۰۳
رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

هیئت رئیسه فدراسیون پاداش جام جهانی را عودت داد/ بعد از 20 سال چمن ورزشگاه آزادی را فقط ترمیم کرده اند+ فیلم

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: متاسفانه بعد از حدود ۲۰ سال از عمر چمن طبیعی ورزشگاه آزادی فقط اقدام به ترمیم موضعی آن کرده بودند.
کد خبر : 936348

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، ذبیح‌الله خداییان در نشست خبری رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص پاداش های اعطایی به اعضا فدراسیون فوتبال گفت: عودت پاداشی که به اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بابت مسابقات جام جهانی قطر را بررسی و به آن رسیدگی کردیم. بازیکن و کادرفنی بابت جام جهانی پاداش می گیرد اما قرار نیست مدیران هم همان قدر پاداش بگیرند. خوشبختانه با پیگیری هایی که شد مدیرانی که پاداش گرفته بودند آن را عودت دادند.

 
خدائیان در پاسخ به سوالی درباره  ورود سازمان بازرسی کل کشور به حوزه فوتبال و خرید چمن مناسب برای ورزشگاه‌ها گفت: در رابطه با فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها، در چند بخش برنامه نظارت و بازرسی داشتیم. یکی از موضوعات مربوط به خرید چمن‌ طبیعی برای ورزشگاه آزادی است. موضوع بعدی در مورد قراردادها و پرداختی‌ها است. متاسفانه بعد از حدود ۲۰ سال از عمر چمن طبیعی ورزشگاه آزادی فقط اقدام به ترمیم موضعی آن کرده بودند و خزانه این ورزشگاه نیز مشکل جدی داشت. با گزارش‌ها و هشدارهای داده شده با پیمانکار قرارداد بسته شده و در حال ترمیم چمن و استحکام ورزشگاه هستند.
 
 
 

انتهای پیام/

ارسال نظر