صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۱۹ - ۲۵ مهر ۱۴۰۳

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد بندرعباس و یک شرکت صنعتی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان از انعاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس و یک شرکت صنعتی خبر داد.
کد خبر : 936321

محمدحسین رنجبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار آنا از انعاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس و شرکت مهد کارآفرینان پگاه پایا خبر داد و اظهار کرد: این تفاهم‌نامه با هدف استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی برای استمرار ارتباط سازمان یافته به‌منظور برطرف کردن نیاز‌های متقابل این واحد دانشگاهی و این شرکت صنعتی منعقد و به امضا رسید.

وی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت و توانمندی دانشگاه برای حرکت در محور حل مسئله یکی از مهم‌ترین برنامه‌های است که دانشگاه باید در این مسیر مهم در پیش بگیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان مشارکت در برگزاری نمایشگاه‌ها، رویداد‌های علمی و فرهنگی در سطوح ملی و بین‌المللی و برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت علمی و مهارتی به‌صورت حضوری و غیرحضوری را از تعهدات این تفاهم‌نامه برشمرد و گفت: درآمد غیر شهریه‌ای این دانشگاه باید بر بستر برنامه‌های مدون شده به سرعت به پیش برود و بتوانیم در همه حوزه‌ها تولید ثروت از منابع علمی و پژوهشی را نهادینه کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر