صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۲۲ - ۲۵ مهر ۱۴۰۳

بزرگ‌ترین جشن ازدواج دانشجویی با حضور ۶۵۰ زوج برگزار می‌شود

بزرگ‌ترین جشن ازدواج دانشجویی با حضور ۶۵۰ زوج در استان اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر : 936261

به گزارش خبرنگار آنا، بزرگ‌ترین جشن ازدواج دانشجویی با حضور بیش از ۶۵۰ زوج که از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان آبان ۱۴۰۲ ازدواج کرده‌اند (به غیر از دانشگاه‌های کاشان) ۲۹ مهر ۱۴۰۳ در استان اصفهان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی دبیر برگزاری جشن ازدواج دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار آنا درباره چگونگی برگزاری این رویداد اظهار کرد: دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اصفهان همواره در زمینه آشنایی، انتخاب همسر، خواستگاری اولیه و تلاش برای تشویق دانشجویان به ازدواج راهگشا، تسهیل گر بوده و این موضوع را در اولویت قرار داده است.

وی افزود: هدف از برگزاری این رویداد بزرگ این است که در واقع به موضوع ازدواج در دوران دانشجویی توجه بشود و اینکه این فرهنگ و باور غلط را اصلاح کنیم که می‌شود در دوران دانشجویی هم ازدواج موفق داشت و همچنین هدف دیگر اینکه می‌شود با هزینه کم یک برنامه شاد و جشنی درخور را برپا کرد.

دبیر برگزاری جشن ازدواج دانشجویی گفت: در راستای تبلیغ و ترویج ازدواج دانشجویی، مزدوجین از دانشگاه‌های محل تحصیل خود به‌صورت کاروان در اتوبوس‌های گل زده به سمت محل برگزاری برنامه اصلی حرکت خواهند کرد و ویژه‌برنامه‌هایی همانند حضور تعدادی از مزدوجین در گلستان شهدا و بستن عهد میثاق با شهدا نیز در این رویداد هماهنگ شده است.

قاسمی بیان کرد: کارگاه‌هایی در قبل از جشن اصلی در هر دانشگاهی برای مزدوجین برگزار خواهد شد. کارگاه‌هایی که دانشجویان در این روز در آنها شرکت خواهند کرد شامل «چالش‌های پیشروی زوجین» (دانشگاه صنعتی اصفهان)، «اهمیت و جایگاه فرزندآوری و فرزندپروری» (دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان)، «بهبود کیفیت زندگی با رابطه صمیمی» (دانشگاه پیام نور)، «عوامل تحکیم خانواده و مهارت ارتباطی زوجین» (دانشگاه فنی و حرفه‌ای)، «سبک زندگی اسلامی» (دانشگاه هنر)، «رشد و پویایی در زندگی مشترک» (دانشگاه علوم پزشکی)، «ارتباط مؤثر زوجین» (دانشگاه اصفهان) و بیا عاشقی را رعایت کنیم خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر