صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۳۱ - ۲۵ مهر ۱۴۰۳

جشنواره ملی سروقامتان؛ دانش‌آموزان اثر ادبی و هنری ارسال کنند

دانش‌آموزان مدارس دولتی و غیردولتی (چهارم و پنجم ابتدایی و بالاتر) می‌توانند آثار خود را از به سومین جشنواره ملی دانش‌آموزی سروقامتان ارسال کنند.
کد خبر : 936238

به گزارش خبرنگار آنا، دومین جلسه ستاد برگزاری سومین جشنواره ملی سروقامتان از سری برنامه‌های جشنواره سراسری امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی با حضور معین صباحی گراغانی معاون امور مدارس سمای استان کرمان، حسین شهابی دبیر تخصصی جشنواره امامت و مهدویت در استان کرمان، محمدخانی مدیرکل امور مدارس سمای شهرستان رفسنجان و جمعی از نمایندگان ادارات و نهاد‌های دولتی این شهرستان برگزار و در این جلسه اعلام شد که سومین جشنواره ملی دانش‌آموزی سروقامتان امسال ۱۳ تا ۱۹ بهمن‌ در رفسنجان برگزار می‌شود.

{$sepehr_key_2656}

معین صباحی‌گراغانی معاون امور مدارس سمای استان کرمان در این نشست اظهار کرد: نخستین و دومین جشنواره سراسری دانش‌آموزی سروقامتان در دو سال گذشته با مشارکت بیش از ۵ هزار اثر ادبی و هنری در شهر‌های کرمان و جیرفت با موفقیت و شکوه خاصی برگزار و امسال با توجه به ظرفیت‌های غنی شهرستان رفسنجان این رویداد ماندگار خواهد شد.

وی افزود: همه دانش‌آموزان مدارس دولتی و غیردولتی (چهارم و پنجم ابتدایی و بالاتر) می‌توانند آثار خود را از طریق وب‌سایت سومین جشنواره ملی دانش‌آموزی سروقامتان و وب‌سایت مؤسسه امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی در بخش‌های مسابقه این جشنواره ارسال کنند.

در این نشست مقرر شد پیش‌رویداد این جشنواره با حضور معاونان پرورشی مدارس شهرستان رفسنجان در آبان 1403 برگزار شود.

به گزارش آنا، چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت به میزبانی ۶۲ واحد استانی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور از ۱۳ رجب تا نیمه شعبان برگزار می‌شود، علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی emamat.iau.ir/fa مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر