صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۰:۰۴ - ۲۴ مهر ۱۴۰۳

برترین نشان مسوولیت اجتماعی به همراه اول رسید

در چهارمین جشنواره روابط عمومی و مسوولیت اجتماعی با عنوان «برند خوب»، نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور موفق به دریافت بالاترین نشان مسوولیت اجتماعی ایران شد.
کد خبر : 936219

به گزارش خبرگزاری آنا، چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی (برند خوب) عصر روز سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ با حضور سازمان‌ها، شرکت‌های پیشرو در حوزه مسئولیت اجتماعی و محمدجعفر قائم پناه، معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری به عنوان مهمان ویژه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، پس از سخنرانی کوتاه هوشمند سفیدی دبیر جشنواره و رئیس خانه روابط عمومی ایران، پیام ناتاشا پاولوویچ رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA) قرائت شد.

ناتاشا پاولوویچ در بخشی از پیام خود با تأکید بر این‌که توسعه اقتصادی نباید موجب تخریب محیط‌زیست شود، از مسئولان حوزه ارتباطات خواست که مسئولیت اجتماعی خود را در زمینه تغییرات اقلیمی عملی کنند و برنامه‌ریزی‌های جدیدی در این زمینه داشته باشند. 

وی تأکید کرد که تنها با تکیه بر ابزارهای ارتباطی و روابط عمومی، می‌توان از این مسئله جلوگیری کرد.

این جشنواره که با هدف ترویج فرهنگ مسئولیت اجتماعی و اهمیت آن برگزار می‌شود، تقدیر از سازمان‌های فعال در این حوزه را در سه سطح «در حال رشد»، «رشد یافته» و «پیشرو» انجام می‌دهد.

بر اساس تعریف جشنواره، «مسئولیت اجتماعی» یکی از مفاهیم بنیادی سرآمدی است که معمولاً پیاده‌سازی آن بر عهده روابط عمومی است. روابط عمومی سرآمد فراتر از وظایف سازمانی خود عمل کرده و به عنوان یک شهروند مسئول سازمانی به عملکردی فراتر از چارچوب‌های سازمانی فکر و به سازمان کمک می‌کند تا با انسجام و قاطعیت بیشتر به سوی سرآمدی و اجرای مسئولیت اجتماعی حرکت کند.

مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها که به بررسی نقش و تعهدات آنها در اجتماع و رعایت ارزش‌های اخلاقی می‌پردازد؛ از طریق کمک به جامعه به مسئولیت حفظ استانداردهای زندگی در آن محیط توجه دارد و با اتخاذ تاکتیک‌های لازم و حمایت‌هایی فراتر از الزامات قانونی به رشد و توسعه جامعه محل فعالیت خود کمک می‌کند.

در همین راستا، همراه اول به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین اپراتور تلفن همراه کشور که فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی خود را در سه محور «حمایتگری و اسپانسری»، «فعالیت‌های بشردوستانه» و «محیط‌زیست» تعریف کرده است، موفق به کسب دو نشان برتر در این جشنواره شد.

هیئت داوران جشنواره به پاس برنامه‌ریزی، اجرا و توجه ویژه مدیریت ارتباطات همراه اول به مسئولیت اجتماعی، نشان عالی مسئولیت اجتماعی را به این شرکت اعطا کرد.

همچنین هیئت داوران به دلیل اهتمام مدیرعامل همراه اول در ترویج مسئولیت اجتماعی، نشان «سفیر مسئولیت اجتماعی» را نیز به مهدی اخوان بهابادی تقدیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر