صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حکم وزیر علوم؛

سرپرست دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی منصوب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، «حمیدرضا دخت تقی‌راد» را به عنوان «سرپرست دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی» منصوب کرد.
کد خبر : 936209

به گزارش خبرگزاری آنا، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، «حمیدرضا دخت تقی‌راد» را به عنوان «سرپرست دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی» منصوب کرد.

در حکم حسین سیمایی، وزیر علوم، خطاب به حمیدرضا دخت تقی‌راد، سرپرست دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی آمده است:

نظر به مراتب تعّهد، تخصّص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی» منصوب می‌شوید. از جناب‌عالی انتظار دارد با توکل به خداوند سبحان سرپرستی آن دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب به انجام رسانید.

امیدوار است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبرد دولت وفاق ملی و با جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، وظایف محوله را به نحو شایسته انجام دهید. توفیق و سربلندی روز افزون جناب‌عالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

حمیدرضا دخت تقی‌راد (متولد ۱۳۴۵) دانش‌آموخته رشته مهندسی برق (رباتیک) عضو هیئت علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با مرتبه استادی است. از وی بیش از ۳۰۰ مقاله علمی و پژوهشی در نشریات معتبر بین المللی، به چاپ رسیده است. همچنین دو عنوان کتاب تالیفی به زبان انگلیسی و پنچ عنوان به زبان فارسی منتشر شده است.

 دخت تقی‌راد رئیس دانشکده مهندسی برق دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی به مدت ۵ سال و معاونت بین‌الملل این دانشگاه را به مدت ۳ سال در کارنامه کاری خود دارد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه جداگانه‌ای از تلاش‌های دکتر «امیررضا شاهانی» رئیس سابق دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر