صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی.

محسن جوادی رییس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محسن جوادی را به عنوان رییس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منصوب کرد.
کد خبر : 936174

به گزارش خبرگزاری آنا، در متن حکم سیدعباس صالحی خطاب به محسن جوادی آمده است: «جناب آقای دکتر محسن جوادی،  نظر به دانش، تعهد و تجارب ارزشمند و دیرین جناب­عالی در حوزه­های گوناگون مدیریتی، علمی و فرهنگی به موجب این حکم به عنوان «رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات» منصوب می­‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند قادر متعال در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، با مشی علمی و فرهنگی که داشته و دارید، و با امعان نظر به مأموریت­های محوله وتأکید بر موارد مندرج در پیوست حکم، موفق و مؤید باشید.»

محسن جوادی با حکم وزیر علوم از سال ۱۳۹۶ عضو حقیقی هیئت امنای دانشگاه ادیان و مذاهب و همچنین دبیر این هیئت است.از دیگر سوابق علمی و مدیریتی جوادی می‌توان به معاون پژوهشی دانشگاه قم، سردبیر فصلنامه پژوهش‌های فلسفی، مدیرگروه فلسفه اخلاق، سردبیر فصلنامه انجمن معارف و پژوهش‌های اخلاقی و ... اشاره کرد.همچنین برخی کتاب‌های تألیف شده رییس جدید پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات شامل مسئله باید و هست، درآمدی بر خداشناسی فلسفی، نظریه ایمان و ... می‌شود.

جوادی دارای ۳۰ مقاله علمی و پژوهشی نیر هست که از آن جمله می‌توان به «آیات الهی فراخوانی به تعقل یا ایمان؟»، نقد و نظر، «جاودانگی اصول اخلاقی و نظریه اعتباریات»، معرفت، «نظریه‌های صدق»، حوزه و دانشگاه، «سرشت اخلاقی دین»، نقد و نظر، «آنالوژی: دیدگاه آکویناس در معناشناسی اوصاف الهی»، معرفت، «ضرورت علی در فلسفه تحلیلی و حکمت متعالیه»، حوزه، «معنا شناسی حسن و قبح از دیدگاه عالمان مسلمان، آیینه معرفت و ... اشاره کرد.

همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه تکریم و معارفه رییس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات از خدمات و تلاش‌های قاسم زائری رییس پیشین این پژوهشگاه تقدیر کرد.

همچنین آیین تکریم و معارفه رؤسای جدید و پیشین پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی احمدی مشاور عالی وزیر فرهنگ و مدیرکل حوزه وزارتی، نیکنام حسینی‌پور مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و جمعی از مدیران پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات امروز سه شنبه (۲۴ مهر) برگزار شد.

در این آیین از خدمات قاسم زائری تقدیر و محسن جوادی به عنوان رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات معرفی شد.

پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به منظور رفع نیازهای پژوهشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ و با سرلوحه قرار دادن رویکرد «مسأله محوری» آغاز کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر