صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۴ - ۲۴ مهر ۱۴۰۳

دانشگاه مبدأ و آغاز همه تحولات در جامعه است

رئیس دانشگاه آزاد واحد بندرگز گفت: جامعه‌ای که پیشرو، مترقی، مدنیت و توسعه‌یافتگی آن در اوج باشد، تحولات و پیشرفت آن جامعه از مسیر دانشگاه می‌گذرد.
کد خبر : 936165

به گزارش خبرنگار آنا، مجید محمدنژاد، رئیس دانشگاه آزاد واحد بندرگز در جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان این واحد دانشگاهی اظهار کرد: دانشگاه مبدأ آغاز همه تحولاتی بوده که در جامعه اتفاق می‌افتد. جامعه‌ای که پیشرو، مترقی، مدنیت و توسعه‌یافتگی آن در اوج باشد، تحولات و پیشرفت آن جامعه از مسیر دانشگاه می‌گذرد.

وی افزود: دو قطب اصلی که در جامعه و دانشگاه سبب پیشرفت و توسعه می‌شود دانشجویان و استادان هستند و اگر قرار است جامعه‌ای پیشرو داشته باشیم این دو عنصر اصلی بوده که جامعه را به سمت جلو هدایت می‌کنند. همه در قبال این جامعه مسئول بوده و استادان و دانشجویان در شکل‌گیری تمدن اسلامی تأثر بسزایی را ایفا می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد واحد بندرگز با اشاره به توان داخلی در انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی با فراهم کردن توسعه درون‌زا و با تکیه‌بر علم و دانش و توان داخلی توانسته شاهد پیشرفت در همه بخش‌های مختلف کشور شود و اگر قرار است این مسیر با قدرت ادامه پیدا کند باید دانشجویان و استادان در توسعه علمی با همه قوا تلاش کنند.

محمدنژاد خطاب به فارغ‌التحصیلان بیان کرد: همه نسبت به جامعه تعهد داشته و برای پیشبرد اهداف والای جمهوری اسلامی آن را باید به سراسر کشور نشر دهیم؛ اگر هر فرد وظیفه خود را به خوبی انجام دهد شاهد جامعه‌ای آباد و سرافراز خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر