صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

موفقیت چشمگیر عوامل «خانه ایده» در مسابقات تکنوفست ترکیه

تیم خانه ایده از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات تکنوفست ترکیه موفق به کسب چهار جایزه شدند.
کد خبر : 936145

به گزارش خبرگزاری آنا،  تیم خانه ایده از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر کسب سه نقره و یک برنز در هفتمین مسابقات بین المللی اختراعات تکنوفست ترکیه موفق به کسب چهار جایزه ویژه فدراسیون اختراعات اروپا شد.

تیم خانه ایده با ارائه ۵ محصول پرورش هوشمند عقرب، صندلی هوشمند مشاغل سخت، نرم افزار کنترل سلامت، اتاق کنترل هیجانات و دستگاه فیزیوتراپی هوشمند ویژه ورزشکاران در این مسابقات شرکت کرده بود. 

محمد رضا ریاحی مدیرعامل شرکت «خانه ایده» با اشاره به مدال نقره دستگاه فیزیوتراپی هوشمند خانگی گفت: این دستگاه برای بهبود آسیب دیدگی ورزشی طراحی شده است و متنساب با آسیب دیدگی برنامه شخصی آن را ارائه و کنترول می‌کند. 

ریاحی افزود: پروژه اتاق کنترل هیجانات موفق به کسب مدال نقره مسابقات شد. این اتاق با اعمال تغییرات فضای مناسب برای کم کردن استرس و کنترل هیجانات را فراهم می‌نماید. 
مدیرعامل شرکت خانه ایده در توضیح نرم افزار کنترل سلامت هوشمند گفت: این نرم افزار به همراه سخت افزار جانبی، میزان اشعه فرابنفش (UV) جهت سلامت پوست را اندازه گیری می‌کند و به شناسایی و کنترل هوشمند آسیب‌های آن می‌پردازد. همچنین این محصول با اندازه گیری آب بدن و جلوگیری از هیدراته شدن بدن، آب مورد نیاز بدن را مورد پایش انجام می‌دهد. 

وی افزود: تیم طراحی و ساخت نرم افزار کنترل سلامت موفق به کسب مدال نقره مسابقات شدند. 

محمد رضا ریاحی به اشاره به کسب مدال برنز مسابقات تکنوسفت ترکیه گفت: صندلی هوشمند مشاغل سخت با پایش میزان نشستن برای افرادی که نشستن طولانی مدت دارند و شناسایی صدمات وارد شده، هشدار‌های لازم را برای ارگونومی نشستن می‌دهد و با ارائه برنامه منظم هفتگی و پیشنهاد حرکات اصلاحی به اشخاص باعث افزایش راندمان آنان می‌شود.
مسابقات بین المللی تکنوفست ترکیه بزرگترین جشنواره فضا، هوانوردی و فناوری جهان (تکنوفست) است که به همت بنیاد تیم فناوری (T۳) و وزارت صنعت و فناوری در آدانای ترکیه برگزار شد.

این مسابقات با حضور ۳۰ کشور از جمله آلمان، فرانسه، اسپانیا، کره جنوبی، روسیه، چین، پرتقال، رومانی، در ۴۶ بخش اصلی و ۱۱۷ زیر مجموعه برگزار می‌شود و در مجموع ۳۰ میلیون دلار جوایز نقدی و بیش از ۵۵ میلیون دلار تجهیزات به برندگان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر