صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۴۳ - ۲۴ مهر ۱۴۰۳

ارتقای مهارتی دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد از طریق تدریس واقعی

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد تأکید کرد: ارتقای مهارتی دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد از طریق تدریس واقعی صورت می‌گیرد.
کد خبر : 936138

به گزارش خبرنگار آنا، دستیاران آموزشی دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در نشستی با آیین‌نامه‌های آموزشی، انتظامی وکلیات مقررات اداری آشنا شدند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در این نشست گفت: با توجه به بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی درباره برگزاری جلسه توجیهی برای دستیاران آموزشی، جلسه فوق با حضور دستیاران آموزشی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در سالن اجتماعات شهید سلیمانی دانشگاه آزاد شهرکرد برگزار شد.

فرناز فرزانه دهکردی اظهار کرد: این جلسه توجیهی با هدف ارتقای مهارتی دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی در توانایی تدریس دانشگاهی از طریق تدریس واقعی در دوره‌های کاردانی و کارشناسی طراحی شده است.

وی افزود: یکی دیگر از مهم‌ترین اهداف سیستم آموزشی تحصیلات تکمیلی، پرورش افراد مستعد به‌عنوان استادان آینده و نیروی انسانی مورد نیاز نظام آموزش عالی است.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد متذکر شد: در دانشگاه آزاد اسلامی به این موضوع توجه ویژه‌ای شده و یکی از اهداف تعلیم و تربیت دانشجویان دکتری در حال تحصیل در رشته‌های مختلف این دانشگاه، پرورش استادان و مدرسین عالی‌رتبه آینده است.

این جلسه به همت باشگاه پژوهگشران جوان و نخبگان و با همکاری معاونت‌های آموزشی، فرهنگی و دانشجویی، اداره حراست و گزینش دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در پایان این نشست پژمان فاضلی معاون آموزشی دانشگاه آزاد شهرکرد به پرسش‌ها و ابهامات دستیاران آموزشی پاسخ داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر