صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری نمایشگاه گروهی «دو در یک» در «باگالری»

نمایشگاه گروهی «دو در یک» با آثاری از هنرمندان شاخص روز جمعه، ۲۷ مهر در باگالری برگزار و به مدت دو هفته ادامه دارد.
کد خبر : 936121

به گزارش خبرگزاری آنا، در این نمایشگاه آثار هنرمندان معاصر بعد از انقلاب که هر یک در زمینه‌ی نقاشی و مجسمه‌سازی نامی اثرگذار هستند، روی دیوار می‌رود.

هنرمندان این نمایشگاه عبارتند از: شاه‌پری بهزادی، مجتبی تاجیک، اشلینگ ساره حق‌شناس، فرناز ربیعی‌جاه، نسترن صفایی، سمیرا علیخان‌زاده، عادله فرزین‌در، آریو فرضی، الیکا قاجار، گلناز قدیری، فربد مرشدزاده، رایکا میلانیان و ساسان نصیری

در توضیح این نمایشگاه به قلم شهرزاد رویائی آمده: «آموزه‌های هنری همچون میراثی از نسلی به نسل بعد و از دوره‌ای به دوره‌ی بعد منتقل می‌شود. گویی با دنبال کردن همین روند می‌توان پی به شباهت‌های ناگزیر و تفاوت‌هایی غریب برد؛ آن‌گاه که هر هنرمندی آن‌چه را که آموخته آن‌چنان که دوست دارد تعبیر و از آن خود می‌کند. هنرمندانی که در این نمایشگاه گرد هم آمده‌اند از دو نسل متفاوت ولی پیوسته هستند و بخشی از آنها شاگرد سال‌های دورتر آیدین آغداشلو. در نتیجه می‌توان ردپای سنتی مشترک را در میان‌شان جست و در پی نشانه‌هایی در آثارشان گشت که نتیجه‌ی همین هم‌زمانی‌هاست و از سویی به تفاوت‌های فراوانی اشاره کرد که محصول نگاه فردی هر هنرمند، جستجوهایش، تحلیل فردی و شخصی او از آموزه‌ها، دوران و تجربه‌ی زیسته‌اش است. شاید جستجوی همین نقاط اشتراک ناگزیر و تفاوت‌های غریب، یکی از جذاب‌ترین جستجو‌ها در روند مطالعه و تماشای هنر باشد. این رویکرد همان چیزی است که با تماشای آثار این نمایشگاه شما را به تماشای بیش‌تر فرا می‌خواند.»

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از آثار این نمایشگاه تا تاریخ ۱۱ آبان، هر روز از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۲۰:۰۰ و روز‌های جمعه از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۰:۰۰ در باگالری حضور یابند.

نشانی گالری: بلوار ارتش غرب، خیابان نخل، خیابان بهاران، بن‌بست نسترن، پلاک ۱، ساختمان مدرن پلازا، طبقه ششم، واحد ۶۰۲ و ۶۰۳ و 
شماره تماس: ۰۲۱۲۲۴۵۴۶۵۷، ۰۹۳۵۰۲۴۵۴۶۵۷

انتهای پیام/

ارسال نظر