صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با تلاش یک شرکت دانش بنیان؛

دستیار الکترونیک جایگزین افراد در خرید طلا و سکه می‌شود

یکی از شرکت‌های عضو مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس توانسته با تولید نرم‌افزاری کاربردی، دستیار الکترونیک را برای فروش طلا و سکه جایگزین کند.
کد خبر : 936040

سعید ناطقیان، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: همان طور که می‌دانید امروزه روش های سنتی برای گزارش مالی وجود  دارد که باعث مشکلاتی شده، به همین جهت ما نرم افزاری را تولید کردیم که می‌تواند به عنوان یک دستیار فروشگاهی باشد.

وی با اشاره به ویژگی های این محصول افزود: ارائه قیمت لحظه‌ای طلا و سکه، احراز هویت مشتریان و پنل مدیریت فروشگاهی از جمله ویژگی‌های این محصول به شمار می رود؛ این نرم افزار می تواند به مدیریت ارتباط فروشنده و مشتری و آنالیز فروش نیز کمک کند و مشتری را از خرید خود مطمئن سازد.

ناطقیان افزود: کارایی آسان، قابلیت حمل دستگاه، تجمیع فرآیندهای مختلف مورد نیاز در فروشگاه و کاهش هزینه‌ها از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار کاربردی است.

به گفته وی؛ ایجاد پنل مدیریت فروشگاه، صندوق فروشگاهی و انبارداری از ویژگی‌های این نرم‌افزار یکپارچه است که می‌تواند به عنوان یک دستیار کامل فروشگاهی عمل کند. همچنین این نرم‌افزار قابلیت آن را دارد که علاوه بر صدور فاکتور کاغذی، فاکتور الکترونیکی نیز صادر کند.

مدیر عامل این شرکت ادامه داد: فروشنده قیمت طلا و گرم طلا را در نرم افزار درج می‌کند و سایر مراحل به صورت نرم افزاری طی شده و اطلاعات در سیستم ثبت می‌شود.

به گفته ناطقیان؛ بحث احراز هویت مشتری و نگهداشت اطلاعات مشتری است که توسط فاکتوری که چاپ می‌شود، مشتری با کدرهگیری مورد نظر می‌تواند طلای خود را به فروش برساند و قابلیت استعلام از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر