صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عبدالرضا جنتی عطایی مطرح کرد؛

افزایش ناوگان ماشین‌های سنگین پستی در استان تهران

سرپرست اداره کل پست استان تهران گفت: در برنامه شش ماهه دوم سال تعداد ناوگان ماشین‌های سنگین افزایش داده خواهد شد.
کد خبر : 936030

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، عبدالرضا جنتی عطایی سرپرست اداره کل پست استان تهران در نشست خبری که عصر امروز برگزار شد گزارشی از فعالیت‌های اداره پست استان تهران در ۶ ماهه اول سال ارائه کرد و گفت:  در اداره پست استان تهران اقدامات طبق برنامه ریزی و پیش بینی های صورت گرفته انجام شد و  اقدامات خوبی در ایام اربعین و توزیع گذر نامه سراسر کشور داشتیم.

وی در ادامه افزود: ۳ میلیون ۷۷ هزار گذرنامه بین المللی و زیارتی به مجری گری شمال‌غرب دریافت و ارسال شد. این طرح هرساله  در سطح کشور با رایزنی صدور گذرنامه فراجا انجام میشود. با این اقدامات مدت زمان تحویل و توزیع به حداقل رسید و کمترین مشکلات و حواشی را داشتیم.

جنتی عطائی اضافه کرد: علاوه بر خدمات‌رسانی برای اربعین اقدام دیگری که در ۶ ماهه اول صورت گرفت حضور موثر پست در نمایشگاه کتاب بود که حدود ۸۵۸ هزار کتاب به صورت مجازی و هم فیزیکی دریافت و ارسال شد، همچنین در راستای بهبود خدمات پستی به شهروندان در برخی از نقاط تهران پایولت لاکرها راه‌اندازی شد که در آینده خیلی نزدیک در سطح شهر تهران گسترش پیدا خواهد کرد.

وی با بیان این که در شهریور شاهد افزایش ۱۵ درصدی ترافیک بودیم توضیح داد: ما درشرکت پست تهران علاوه بر ناوگان‌های عمومی از موتور استفاده می‌کنیم البته درصدد هستیم برای تسهیل در خدمات موتورها را نوسازی کنیم. در برخی نقاط همچون ناحیه ایران مال اداره پست را در نزدیکی آن ایجاد کردیم.

وی خاطرنشان کرد: از آن جایی که ماهیت شرکت ملی پست انسان‌محور است، شرکت پست همیشه تلاش کرده است تا امکانات و تجهیزات لازم را برای نیرو‌های انسانی خود فراهم کند. باتوجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای نیمه دوم سال جذب و استخدام نیروی انسانی یکی از برنامه‌های ما خواهد بود که این تجهیزات شامل موتور‌ها و ماشین‌های توزیع است که در ابتدای سال بیش از ۲۶۰ موتور برای نامه‌رسان‌ها فراهم شد و برنامه پیش‌رو در این زمینه نوسازی موتور‌ها و افزایش تعداد ون‌های توزیع امانت است و علاوه بر این یکی از مهم‌ترین برنامه‌های نیمه دوم سال افزایش ماشین‌های سنگین برای مبادلات میان دفاتر پستی است تا ارائه خدمات با کیفیت بیش‌تری صورت بگیرد.

سرپرست اداره کل پست استان تهران خاطر نشان کرد: در برنامه شش ماهه دوم سال انشالله تعداد ناوگان ماشین‌های سنگین افزایش خواهیم داد. همچنین در بحث تجارت الکترونیک و اقدامات الکترونیکی که مشتریان می توانند انجام دهند اتفاقات خوبی در آینده خواهد افتاد.

انتهای پیام/

ارسال نظر