صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۰ - ۲۳ مهر ۱۴۰۳

پژوهشگر دانشگاه آزاد بندرعباس در زمره دانشمندان ۲ درصد برتر جهان قرار گرفت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان از قرارگرفتن نام پژوهشگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در فهرست دانشمند ۲ درصد برتر جهان خبر داد.
کد خبر : 936016

محمدحسین رنجبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار آنا از قرارگرفتن نام پژوهشگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در فهرست دانشمندان دو درصد برتر جهان خبر داد و اظهار کرد: فرید معین پور از اعضای هیئت علمی و پژوهشگر برتر واحد بندرعباس برای سومین سال متوالی به‌عنوان دانشمند ۲ درصد برتر جهان معرفی شد.

وی افزود: در تازه‌ترین گزارش دانشگاه استنفورد که بر مبنای تحلیل نتایج ارجاعات به برونداد‌های علمی در شهریور ۱۴۰۳ منتشرشده معین‌پور موفق به کسب این جایگاه در سال ۲۰۲۴ شده این دستاورد حاصل تلاش بی‌وقفه و پشتکار این استاد و پژوهشگر برتر بوده که با هدف رشد و توسعه علمی کشور در دانشگاه صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان از آمادگی این دانشگاه برای هر گونه حمایت از پژوهشگران در روند رو به رشد تولیدات علمی خبر داد و گفت: تلاش بر این است تا با به‌روزرسانی زیرساخت‌ها و تجهیزات موجود اعم از سخت‌افزار و نرم‌افزاری شرایط لازم برای فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی باکیفیت در حوزه‌های مختلف فراهم سازیم.

رنجبر ابراز امیدواری کرد که با ادامه روند رو به رشد فعلی و حمایت دانشگاه از پژوهشگران فعال و محققان، شاهد حضور تعداد بیشتری از پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در لیست دانشمندان برتر جهان در سال‌های آتی باشیم.

به گزارش آنا، بر اساس گزارش سالیانه منتشرشده از طرف «Elsevier» در سال ۲۰۲۴ (شهریور ۱۴۰۳) که با همکاری پایگاه استنادی اسکوپوس و دانشگاه استنفورد بر مبنای شاخص‌های استنادی ازجمله تعداد مقالات تألیفی، ارجاعات، استنادات، H-index و دیگر شاخص‌های علمی صورت گرفته است.

فرید معین پور عضو هیئت علمی تمام‌وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس بوده که چاپ حدود ۶۰ مقاله پژوهشی isi، انجام چهار طرح پژوهشی درون دانشگاهی، سرپرست واحد فناور نانو فناوری دانشگاه، برگزیده جشنواره فرهیختگان، پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد بندرعباس و استان هرمزگان، راهنمایی و مشاوره بیش از ۲۰ پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری و سوابق اجرایی معاون آموزشی، رئیس دانشکده و مدیر گروهی را در کارنامه خود دارد

انتهای پیام/

ارسال نظر