صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۵۳ - ۲۳ مهر ۱۴۰۳
در حاشیه بیست و هفتمین اجلاس شورای دانشگاه انجام شد؛

انعقاد قرارداد مطالعاتی برون‌دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان

بزرگترین قرارداد مطالعاتی برون دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی توسط دانشگاه آزاد گیلان با شهرداری خمام در حاشیه بیست و هفتمین اجلاس شورای دانشگاه منعقد شد.
کد خبر : 935907

به گزارش خبرنگار آنا، یکی از بزرگترین قرارداد‌های برون‌دانشگاهی تاریخ دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، بین دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و شهرداری خمام به اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد ریال در سی سرای چالوس و در حاشیه اجلاس بیست و هفتم دانشگاه امضا شد.

دانشگاه آزاد اسلامی هرساله مطابق با فرمایش حضرت آقا، شعاری را به عنوان شعار سال دانشگاه اعلام کرده و سعی بر آن دارد تا آن شعار به مقام عمل و اجرا برسد و تمام تلاش و تمرکز مدیران آن است که بتوانند شعار دانشگاه را- که تبدیل سکوی مبدل دانایی به توانایی است -عملی کنند.

استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بهینه و آشکار و نهان واحد‌های دانشگاهی برای شناسایی نظام مسائل و موضوعات هر استان و تلاش دانشگاه به منظور رفع مشکلات به واسطه ایفای مسئولیت اجتماعی و توجه ویژه به اقتصاد دانش‌بنیان مهم‌ترین راه‌های کسب درآمد‌های غیرشهریه‌ای در دانشگاه آزاد است.

اکنون دانشگاه آزاد اسلامی از آموزش حافظه‌محور به سوی مهارت‌محور در حرکت است و پژوهش‌های تکلیفی باید به سمت پژوهش‌های حل مسئله حرکت کند.

در قرارداد برون‌دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و شهرداری خمام به اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد ریال با هدف جمع‌آوری آب‌های سطحی شهر خمام به واسطه سرریز رودخانه خمام‌رود، ناشی از رسوب کود‌های شیمیایی -که منجر به ایجاد جلبرگ و نیزار در مسیر رودخانه می‌شوند - دانشگاه از طریق نرم‌افزار swmm نسبت به شناسایی میزان آب‌های ورودی، خروجی و قطر لوله برای هدایت آب در قالب نقشه سه‌بعدی به تالاب انزلی با شهرداری خمام وارد قرارداد شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر